یکطرفه شدن چالوس و محور فشم در روز جمعه/ اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته

یکطرفه شدن چالوس و محور فشم در روز جمعه/ اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه به تشریح محدودیت ها و محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور در پایان هفته پرداخت.

سرهنگ احمد شرانی در گفت وگو با EDHA وی درباره محدودیت های ترافیکی جاده ای در سطح کشور گفت: مجموعه محدودیت های ترافیکی جاده ای از روز چهارشنبه 12 مرداد بعد از ظهر آغاز شده و تا صبح شنبه ادامه دارد. بر این اساس از ساعت 12 الی 18 صبح روز چهارشنبه 15 مرداد، تردد موتورسیکلت در محورهای کرج – چالیس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان و بالعکس ممنوع است. بدیهی است حرکت موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام ماموریت های ضروری مانعی در جریان تردد مجاز نخواهد داشت.

وی همچنین درباره محدودیت های ترافیکی در پیش بینی محور چلیس گفت: هم اکنون تردد تریلر، کامیون و کامیونت در این محور ممنوع است. همچنین روز جمعه 14 مردادماه این محور به منظور کاهش بار ترافیک برگشتی از شمال کشور یکطرفه می شود و بر این اساس از ساعت 15 صبح محدودیت ترافیکی اعمال می شود. آزادراه تهران-شمال به چلیس منزل. پس از آن از ساعت 16 از ابتدای پل زنگول تا انتهای دهانه شمالی تونل آلبرز به سمت چالیس ممنوعیت تردد وجود دارد. در این مدت جاده چلیس از میرزن آباد به تهران از ساعت 18 شب بسته است و این وضعیت تا ساعت 24 همان روز ادامه دارد.

شیرانی با بیان اینکه در صورت کم بودن حجم تردد، تکمیل طرح یکطرفه زودتر از موعد مقرر اجرا می شود، گفت: از جاده کالسکه قدیم – چلیس تا پل زنگولی تردد اهالی و مردم منطقه آزاد است. اما تردد وسایل نقلیه با قصد خروج از ساعت 12 از جنوب به شمال ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه درباره تمهیدات ترافیکی پیش بینی شده به محور هراز نیز گفت: تردد تیلرها نیز در این محور ممنوع است. همچنین اگرچه تصمیم دقیقی در خصوص انحراف این محور گرفته نشده است، اما در صورت افزایش تردد و اختیار پلیس، این جاده یک طرفه روز جمعه ۱۴ مرداد ماه به طور موقت بسته می شود. بازگشت از پولور به جاده پلیس لاریجان و بالعکس.

به گفته وی، امروز چهارشنبه از سومین روز ماه گرسنگی از ساعت 12 الی 24 و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 صبح به جز نفت و کالاهای فاسدشدنی حرکت می کند ورود کلیه کامیون ها و وسایل نقلیه ممنوع است. 00 روز پنجشنبه و جمعه 4 و 5 مرداد.

شیرانی در مورد محور فشم نیز گفت: روز جمعه 14 مردادماه از ساعت 17 الی 20 صبح از انتهای پل حاجی آباد یا پیچ کالیکان (از ابتدای آریانا) تا محدودیت های تردد در جریان است. جمعه.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراه گفت: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های 120 و 8825555 تماس حاصل کنند تا بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند. شرایط جاده

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یکطرفه شدن چالوس و محور فشم در روز جمعه/ اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یکطرفه شدن چالوس و محور فشم در روز جمعه/ اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته"، کلیک کنید.