یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد

یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد

EDHA:

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قدس گفت: سرکار خانم فیروز اخیبتی به عنوان اولین دبیر زن امر به معروف و نهی از منکر. و برای جلوگیری از شرارت های کشور به عنوان دبیر ستاد آن در شهر قدس فعالیت خود را آغاز کرد. با آنها همکاری کنید تا کارها به خوبی انجام شود تا این شهر و دبیرخانه آن الگویی برای سایر شهرها و بانوان شود.

روح الله مومن زنجیره اعضای ستاد مرکزی را اینگونه تشریح کرد: ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر متشکل از 17 نفر از اعضای رییس دانشگاه شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت است. رییس اداره فرهنگ و معارف اسلامی، نماینده مجلس، دادستان شهرستان، رییس اداره خبر، روسای حوزه های علمیه بانوان و آقایان و دبیر در آن فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین افزود: بر اساس این قانون این مرکز یک قاضی دارد و دو قاضی نیز از سوی قوه قضاییه به ما معرفی شده اند که باید در این زمینه آموزش ببینند. همچنین این ستاد می تواند دارای یک ضابط قضایی باشد که با همکاری سپاه پاسداران و بسیج آموزش های لازم را ببیند و به ماموران نیروی انتظامی کمک کند. این مجموعه به دفتر حقوقی و کمیته تایید نیز نیاز دارد.

مومن نصیب تصریح کرد: اگر مرکز فرماندهی معروف به وظیفه خود عمل کند بسیاری از مشکلات این شهرستان حل می شود. همچنین در صورت تصویب در این جلسه مرکزی و اجرا نشدن آن، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت تا با افرادی که قانون را اجرا نکنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: همه سازمان ها باید شورا داشته باشند و مشکلات خود را در این شورا حل کنند و در صورت نیاز ادارات مرکزی به آنها کمک کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد"، کلیک کنید.