۱۸ نقطه پرحادثه در محورهای زنجان در دولت سیزدهم اصلاح شد – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

۱۸ نقطه پرحادثه در محورهای زنجان در دولت سیزدهم اصلاح شد - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری EDHA، اصغر اسماعیلی با اشاره به شناسایی مناطق مستعد حادثه استان، افزود: پس از این کار، نسبت به رفع این نقاط با هدف کاهش تصادفات اقدام شده و اهتمام مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان جهت اصلاح این نقاط در تمامی شهرستان‌های استان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۱۸ نقطه پرحادثه رفع شده است که ۷ نقطه مصوب کشوری و ۱۱ نقطه پرتصادف و مستعد تصادف نیز از پروژه‌های ابلاغی سازمان با ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار رفع و اصلاح شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اجرای ارتقای ایمنی آزادراه زنجان – قزوین را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و افزود: تجهیز به بلوک مفصلی در راستای ارتقای ایمنی آزادراه زنجان – قزوین، طی چند قرارداد با جداسازی لاین رفت و برگشت با «بلوک مفصلی» صورت گرفت.

اسماعیلی گفت: بر این اساس، اعتبار هزینه شده در این پروژه بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان بوده و مسیرهای رفت و برگشت این اتوبان به طول ۱۰۴ کیلومتر جدا سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اجرای ۶۸۰۰ کیلومتر خط‌کشی با اعتباری بالغ بر ۸۴ میلیارد تومان، همچنین خط‌کشی سرد، تعمیر و نصب گاردریل، احداث روشنایی طولی، تهیه و نصب تابلو اطلاعاتی، علایم اخطاری و انتظامی و مسیر نما و… را از دیگر اقدامات این دولت در حوزه توسعه ایمنی راه‌ها برشمرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۸ نقطه پرحادثه در محورهای زنجان در دولت سیزدهم اصلاح شد – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۸ نقطه پرحادثه در محورهای زنجان در دولت سیزدهم اصلاح شد – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.