۲۰۵ فرهنگی در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان سمنان به رقابت پرداختند

۲۰۵ فرهنگی در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان سمنان به رقابت پرداختند

به گزارش خبرگزاری EDHA استان سمنان ،مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در بازدید از حوزه آزمون محمد رسول الله شهر سمنان گفت؛ با عنایت به نقش مهم و موثر مدیران مدارس در هدایت و رهبری فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و زمینه سازی برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و استقرار نظام شایسته سالاری،  آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برگزار گردید.

وی اظهار کرد: مدرسه مطابق تعریف اسناد تحولی در آموزش و پرورش جلوه عینی و رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت است و مدیران مدارس متولیان این جلوه گاهند و بر همین اساس نقش مدیران مدارس در پیشبرد و تعالی مدارس در آموزش و پرورش بسیار حیاتی و مهم است.

محمد اسقایی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس را یکی از ماموریت های مهم پروژه EDHA استان در راستای انتخاب و جذب مدیران شایسته و باکیفیت از طریق آزمون برشمرد.

دبیر پروژه EDHA استان سمنان گفت؛ داوطلبان پس از این آزمون باید در مرحله مصاحبه و ارزیابی شرکت کنند و پس از کسب نتایج لازم مجاز خواهند بود بعنوان مدیر مدرسه بکارگیری شوند. 

اسقایی تاکید کرد: روسای کارگروه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس ادارات تابعه باهمکاری سایر اعضای کارگروه مقدمات تشکیل پنل‌های ارزیابی جهت سنجش شایستگی های عمومی، حرفه‌ای و تخصصی متقاضیان را به گونه ای فراهم نمایند که ارزیابی تمام متقاضیان و ثبت امتیازات حاصله بلافاصله پس از آزمون مورد کاوی مطابق با ضوابط و مقررات حداکثر تا نیمه اول شهریورماه انجام شود . 

وی همچنین برگزاری دوره های بدو انتصاب برای مدیران جدیدالانتصاب قبل از شروع سال تحصیلی را ضروری دانست.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲۰۵ فرهنگی در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان سمنان به رقابت پرداختند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲۰۵ فرهنگی در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان سمنان به رقابت پرداختند"، کلیک کنید.