۲۵ دستگاه ناوگان اورژانس مشهد در اربعین حسینی فعال است – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

۲۵ دستگاه ناوگان اورژانس مشهد در اربعین حسینی فعال است - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری EDHA، علی یزدانی اظهار کرد: ۲۵ دستگاه ناوگان اورژانس این دانشگاه شامل آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، موتورلانس و بالگرد امروز همزمان با اربعین حسینی برای امدادرسانی احتمالی به زائران و مجاوران در حالت آماده باش است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در راستای ارائه خدمات سریع و مطلوب به عزاداران حسینی ۱۶ دستگاه آمبولانس، هفت دستگاه موتور آمبولانس (موتورلانس)، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی امروز در مأموریت ویژه اربعین حسینی در مشهد آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستند.

وی ادامه داد: همچنین سه پایگاه اورژانس شهید سلیمانی، شهیدان حسینی و اندرزگو در حرم مطهر رضوی و ۶ پایگاه اورژانس ١١۵ و آمبولانس‌های مستقر در مسیرهای منتهی به حرم مطهر، مسؤولیت خدمت‌رسانی به زائران عزادار را بر عهده دارند و در سایر شهرهای زیر پوشش دانشگاه نیز آمبولانس در مسیر عزاداران مستقر است.

یزدانی گفت: علاوه بر این امروز تمامی پایگاه‌های شهری و جاده‌ای اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حالت آماده باش هستند و در کنار آن کارشناس مرکز عملیات اضطراری یا اتاق بحران این دانشگاه(EOC) و کارشناس مرکز مراقبت‌های پایش درمانی این دانشگاه(MCMC) به صورت ۲۴ ساعته حضور دارند تا بتوان به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی کرد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همچنین امروز نظارت و بازرسی مستمر از پایگاه‌ها و استقرار اورژانس و بررسی آمادگی و ارائه خدمت مطلوب به زائران و مجاوران انجام می‌شود و کارشناس مرکز مدیریت در مرکز کنترل ترافیک نیز به منظور پایش مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی و نظارت بر انتقال به موقع بیماران احتمالی به صورت ۲۴ ساعته حضور دارد.

وی تاکید کرد: پرهیز از تماس غیرضروری با اورژانس در این مدت ضروری است تا به بیماران مشمول فوریت‌های پزشکی رسیدگی شود همچنین توصیه‌های پیشگیری از گرمازدگی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دقت در سلامت نذورات طبق ضوابط بهداشتی باید مورد توجه قرار گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲۵ دستگاه ناوگان اورژانس مشهد در اربعین حسینی فعال است – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲۵ دستگاه ناوگان اورژانس مشهد در اربعین حسینی فعال است – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.