۳ دستگاه تصفیه آب ویژه روستاهای شهرستان دیلم راه‌اندازی شد – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

۳ دستگاه تصفیه آب ویژه روستاهای شهرستان دیلم راه‌اندازی شد - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار EDHA در هفتمین و آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت و در ادامه برنامه‌های بهره بردای از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان دیلم با حضور مسئولان (دومین دستگاه) تصفیه آب ویژه (روستای حصار) در بخش امام حسن که با همکاری بنیاد برکت، هلدینگ خلیج فارس و دهیاری روستا خرید و نصب و راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار و رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان دیلم عصر پنج شنبه در این آئین اظهار داشت: در راستای خدمات به روستاییان و فعالیت‌های محرومیت زدایی سه دستگاه تصفیه آب ویژه روستاهای عامری، حصار و سیاهمکان بزرگ از محل همکاری بنیاد برکت، هولدینگ خلیج فارس و دهیاری روستاهای مذکور خرید، نصب و راه اندازی شد.

محمد اسدی عنوان کرد: هزینه خرید، حمل و نصب هر دستگاه بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و احداث اتاقک محل نصب و انشعاب لوله کشی آب که توسط دهیاران روستاهای مذکور همکاری شد هرکدام بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان و جمعاً با اعتبار هزینه کرد ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انجام شد که تاکنون ۲ روستای عامری و حصار نصب و راه اندازی و مورد بهره برداری روستاییان گرفت، همچنین نصب دستگاه تصفیه آب روستای سیاهمکان نیز بزودی انجام خواهد شد.

وی افزود: در ادامه همین برنامه و فعالیت محرومیت زدایی قول همکاری تأمین و نصب ۲ دستگاه دیگر نیز از ستاد اجرایی فرمان امام و هلدینگ خلیج فارس داده شده که به‌محض تهیه با همکاری بخشداران هر دو بخش در ۲ روستای دیگر بخش‌های تابعه شهرستان راه اندازی خواهند شد.

فرماندار شهرستان دیلم از (محمد خدایاریان) نماینده و مجری بخش اجتماعی و محرومیت زدایی بنیاد برکت و بنیاد علوی در شهرستان برای پیگیری مستمر راه اندازی دستگاه‌های مذکور و تسهیلگری در جذب تسهیلات اشتغالزایی بنیادهای انقلابی و حمایتی علوی و برکت قدردانی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۳ دستگاه تصفیه آب ویژه روستاهای شهرستان دیلم راه‌اندازی شد – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۳ دستگاه تصفیه آب ویژه روستاهای شهرستان دیلم راه‌اندازی شد – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.