۵ میلیون زائر به مشهد سفر کردند‌

۵ میلیون زائر به مشهد سفر کردند‌

EDHA:

فرزانه صدیق روز چهارشنبه در سفر به مشهد مقدس و دیدار با مسئولان راه و شهرسازی با اعلام این خبر گفت: 10 درصد از زائران با اتوبوس، 3 درصد با هواپیما و 7 درصد با قطار به مشهد سفر می کنند

وی تصریح کرد: از چهاردهم ماه ثور تا دو روز آینده تعداد زیادی از زائران مشهد را ترک می کنند و برنامه ریزی شده که مشکلی برای بازگشت وجود نداشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تعداد پروازها، قطارها و اتوبوس های جاده ای برای زائران، تمهیدات لازم برای حداقل تأخیر اندیشیده شده است.

صدیق افزود: با توجه به حضور میلیونی زائران مشهد در دهه پایانی صفر، برنامه ریزی هایی برای سال آینده انجام می شود تا مشکلی برای سفر به سایر نقاط کشور وجود نداشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۵ میلیون زائر به مشهد سفر کردند‌" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۵ میلیون زائر به مشهد سفر کردند‌"، کلیک کنید.