بازدید رییس سازمان زندان ها و شهردار تهران از اردوگاه فشافویه

بازدید رییس سازمان زندان ها و شهردار تهران از اردوگاه فشافویه

رییس سازمان زندان ها و شهردار تهران امروز از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه بازدید کردند.

به گزارش EDHA به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، دکتر محمدی رییس سازمان زندان ها و همچنین دکتر زاکانی شهردار تهران امروز جمعه(27 بهمن ماه) از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه بازدید کردند.

در این بازدید که صبح امروز و بمدت دو ساعت انجام گرفت، بازدیدکنندگان در بخش های اسکان زندانیان حضور یافتند و به منظور افزایش و بهبود امکانات به شکل میدانی شرایط موجود را بررسی کردند.

حضور در کارگاه های اشتغال مددجویان در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی فشافویه از دیگر بخش های بازدید امروز رییس سازمان زندان ها و شهردار تهران بوده است.

گفتنی است این اقدام در راستای تعامل و همکاری هرچه بیشتر این دو دستگاه انجام گرفت.

توسعه حرفه آموزی و اشتغال زایی برای زندانیان از دیگر اهداف این بازدید اعلام شده است.

گفتنی است در این بازدید معاون دادستان تهران در امور زندان ها، معاون دادستان و رییس دادسرای انقلاب تهران، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور، مدیرکل زندان های استان تهران و همچنین جمعی از مدیران و مسیولان زندان های تهران حضور داشتند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید رییس سازمان زندان ها و شهردار تهران از اردوگاه فشافویه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید رییس سازمان زندان ها و شهردار تهران از اردوگاه فشافویه"، کلیک کنید.