تعطیلی مدارس در برخی شهرها

تعطیلی مدارس در برخی شهرها

EDHA:

سازمان هواشناسی برای بسیاری از استان ها و شهرستان ها از جمله لرستان و مازندران اخطار قرمز صادر کرده است.

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران، وزش باد و کاهش دما در کشور تا سه شنبه هفته آینده خبر داده و به برخی استان ها نیز اخطار نارنجی داده است.

بارش ها فردا در غرب، شمال غرب، مناطق مرتفع البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال شرق، فارس، کرمان، خراسان جنوبی و برخی از نقاط استان یزد ادامه دارد.

بارش های متحرک یکشنبه هفته آینده در غرب، شمال غرب، کوه های آلبر، سواحل دریای خزر، شمال شرق، سواحل شرقی، دوشنبه و سه شنبه در غرب، شمال غرب و سواحل دریای خزر ادامه دارد.

شنبه و یکشنبه آینده وزش باد شدید در کوه های جنوبی، البرز، مناطق مرکزی، جنوبی و نیمه شرقی کشور پیش بینی می شود.

شایان ذکر است روز شنبه کاهش محسوس دما در نیمه غربی و یکشنبه در شرق و به ویژه شمال شرق خواهد بود. خلیج فارس و دریای خزر از امروز تا دوشنبه مواج است.

به دلیل برودت هوا فردا شنبه تعطیلی مدارس در همدان است

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در اطلاعیه ای اعلام کرد: مدارس این استان روز شنبه 28 قبرگلی در تمامی مقاطع تحصیلی به دلیل برودت هوا تعطیل است.

در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان آمده است: به دلیل برف و طوفان، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید تمامی مراکز آموزشی این استان فردا یکشنبه 1396/11/28/1302 تا ساعت 10 تعطیل است. 00 صبح باشد شیفت و آموزش بصورت مجازی و در بستر شبکه شاد انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است مراکز سنجش ورودی مقطع ابتدایی نیز در روز شنبه مورخ 28/11/1302 تعطیل است.

حدود 340000 دانشجو در رشته های مختلف در همدان مشغول به تحصیل هستند.

مکاتب صبح شهر تخار تعطیل است

مسیول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مدارس نوبت سیبگ و روستای تفرش در روز بیست و هشتم به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده در تمامی کلاس های درس تعطیل شد.

ˈعلی عقلیˈ عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خبر تعطیلی یا تعویق مدارس سایر شهرستان های استان مرکزی صبح فردا اعلام می شود.

227000 دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی استان مرکزی تحصیل می کنند.

در برخی از شهرهای اردبیل مدارس غیبت داشتند

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل برودت هوا مدارس برخی از شهرستان های این استان فردا تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه به دلیل برف و برودت هوا در اردبیل، نیمین، سیرین و واریس در روز شنبه (28 بهمن) فعالیت آموزشی مدارس و دبستان ها در روز شنبه (28 بهمن) غیبت و تا پایان دوره متوسطه انجام شد. «شاد» یک شبکه آموزشی خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل عصر جمعه با اعلام هشدار نارنجی و زرد از احتمال کاهش دید به دلیل برف و یخبندان در برف و برف محورهای استان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. عملکرد سیستم بارشی

این اداره در اطلاعیه ای از فعالیت سامانه بارشی و یخبندان در این استان از عصر روز جمعه تا بعدازظهر یکشنبه خبر داد و اعلام کرد: در جریان عملیاتی شدن این سامانه، ولسوالی های نیر، سارین، باشندگان کوثر و خلخال شاهد بارش برف، طوفان برف و دود.

بر این اساس آسمان این استان نیمه ابری، ابری، وزش باد شرقی، کاهش محسوس دمای هوا و بارش برف (در نواحی شمالی استان بارش خفیف باران) پیش بینی می شود. اوج فعالیت این سامانه بارشی روز شنبه (28 قبرگلی) در مناطق مرکزی و جنوبی این استان خواهد بود.

این اطلاعیه شامل اختلال در ناوگان حمل و نقل، یخ زدگی و تاخیر در مسیرهای مواصلاتی درون شهری و برون شهری، کاهش دید در جاده ها و جاده های برفگیر به دلیل برف و طوفان و بسته شدن جاده ها است. راه های روستایی و راه های فرعی پیش بینی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعطیلی مدارس در برخی شهرها" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعطیلی مدارس در برخی شهرها"، کلیک کنید.