تهران تا پنج شنبه سرد می ماند

وضعیت جوی استان تهران تا ساعاتی دیگر پس از هشدار زرد رنگ همراه با بارش برف، باران و وزش باد، هوای استان تهران ابری گاهی همراه با رعد و برق و فعالیت مستمر سامانه بارشی پیش بینی می شود.

تهران تا پنجشنبه سرد خواهد بود

EDHA:

اداره کل هواشناسی استان در ارتفاعات دید محدود و در مناطق حساس بارش برف و برف و تگرگ پیش بینی کرده است. شایان ذکر است از عصر چهارشنبه تا صبح جمعه در برخی نقاط به ویژه در مناطق جنوبی و غربی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

همچنین در روزهای جمعه و شنبه با جوی نسبتا آرام، هوای استان نیمه ابری و صاف با افزایش نسبی آلودگی در نقاط پرتردد شهری پیش بینی می شود. علاوه بر این، انتظار می رود هوای سرد تا امروز تا صبح پنجشنبه ادامه داشته باشد و دمای نسبتاً گرم تا بعد از ظهر پنجشنبه تا شنبه ادامه داشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تهران تا پنج شنبه سرد می ماند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تهران تا پنج شنبه سرد می ماند"، کلیک کنید.