رقابت در شیراز برای 4 کرسی مجلس با پیروزی «نجابت» به پایان رسید – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

رقابت در شیراز برای 4 کرسی مجلس با پیروزی «نجابت» به پایان رسید - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری EDHA، اسماعیل قزل سفلی عصر شنبه اعلام کرد روح الله نجابت با تعداد 78351 رای ماخوذه صحیح منتخب حوزه انتخابیه شیراز و زرقان شد و سایر نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان نتوانستند حدّ نصاب قانونی آرا را کسب نمایند.

رییس ستاد انتخابات فارس افزود: 3 نماینده دیگر این حوزه انتخابیه در مرحله دوم، توسط مردم انتخابات خواهند شد.

به گفته وی 6 نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان عبارتند از: جعفر قادری با تعداد 59062 رای، علیرضا پاک فطرت با تعداد 56329 رای، ابراهیم عزیزی با تعداد 52773 رای، سید اسماعیل حسینی با تعداد 49011 رای، رحمت الله مرزوقی با تعداد 47314 رای و ضرغام صادقی با تعداد 43155.

قزل سفلی افزود: یک میلیون و 598 هزار و 968 نفر در استان فارس در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند و مشارکت 43 و 7 صدم درصدی را به ثبت رساندند که این میزان نسبت به دوره قبل افزایش داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت در شیراز برای 4 کرسی مجلس با پیروزی «نجابت» به پایان رسید – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت در شیراز برای 4 کرسی مجلس با پیروزی «نجابت» به پایان رسید – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.