وضعیت مقابله با سرقت بهتر شده است/دشمنان اقداماتی را برای ناامن کردن انتخابات طراحی کرده بودند

وضعیت مقابله با سرقت بهتر شده است/دشمنان اقداماتی را برای ناامن کردن انتخابات طراحی کرده بودند

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ارزیابی های میدانی ما نشان می دهد که روز به روز شاخص ها در حوزه کشف و پیشگیری از سرقت و مسایلی که فرماندهی انتظامی کشور متولی آن است ارتقا می یابد، موفقیت ادامه دارد. رکورد

به گزارش EDHA، پاسبان محمد باقری در نشست فصلی فرماندهی انتظامی فراه گفت: فرماندهی انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته است در مقاطع مختلف از اربعین تا 22 بهمن ماه ماموریت های خود را با افتخار و موفقیت به انجام برساند. با کار اطلاعاتی گسترده و حضور میدانی در انتخابات و مراسم مختلف، باعث افتخار باشد که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز از تامین کنندگان امنیت انتخابات یعنی اجرای قانون نیز تقدیر کردند. کشور.

وی افزود: ارزیابی ها نشان می دهد که با توجه به نقشه های دشمنان و اقدامات تروریست ها و اقداماتی که برای ناامن کردن راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس برنامه ریزی شده بود، نمی توانیم این دو رویداد را به سلامت انجام دهیم. یک شاهد. فرماندهی پلیس

فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه نیروی انتظامی کشور تقریباً در همه روزهای هفته برای تامین امنیت تلاش می کنند، گفت: از جمله ماموریت های اخیر نیروی انتظامی در نیمه شعبان است. مراسم برگزار شد. انتخابات مسجد مقدس جمکران و 22 بهمن و … با موفقیت همراه بود. این در حالی است که تعدادی از اعضای گروه های تروریستی با هدف خرابکاری وارد کشور شده و قبل از هر اقدامی به همراه تجهیزات خود دستگیر شدند.

بهبود وضعیت در برخورد با سرقت

وی ادامه داد: ارزیابی های میدانی ما نشان می دهد که در حوزه کشف و پیشگیری از سرقت و مسایلی که فرماندهی انتظامی کشور متولی آن است، وضعیت شاخص ها روز به روز در حال بهبود است و این اداره دارای رکورد موفقیت است. .

فرمانده کل قوا گفت: نیت شوم دشمن از بین بردن این گونه اقدامات و توطیه هاست و فرجا می تواند با تدابیر دقیق این نقشه های شوم را پیش بینی و از آن جلوگیری کند. امروزه فرماندهی پلیس 25 تا 30 ماموریت را که در چندین کشور انجام می شود در قالب ابزارهای متعدد دنبال می کند که نشان می دهد پلیس وظایف سنگینی با ماموریت های مختلف دارد.

باقری با بیان اینکه امروز مسیولیت بزرگ بر عهده بزرگان است و این افراد در قوماندانی امنیه حضور دارند، گفت: سردار رادان شخصا و فرماندهان مرزبانی، یگان های ویژه و سایر ادارات ولایت فراه که خوشبختانه گروه بسیار ارزشمندی در منطقه وجود دارد. مجتمع فرجه و تلفیقی از افراد مجرب و مجرب با شور و شوق جوانان جمع شده با برنامه ریزی و مدیریت و فرماندهی در راس ماموریت های خود را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه فرجا باید روز به روز پیشرفت کند، افزود: در همه مجالس فرمانده انتظامی که اظهار رضایت می کند از عملکرد یک فرمانده بلافاصله اعلام می کند که چندان راضی نیستم و من اینجام تا اصرار کنم که انجام ندهید. این کار را انجام نده راضی باشید چون قدرت و مسیولیت بیشتری دارید. مدیریت جدید و طرح های جدید و خدمت و جهاد نوین در زمینه کاهش سرقت منجر به کاهش مشکلات مهم سرقت و تلاش مضاعف شده است.

ضرورت حفاظت از سرمایه های انسانی در فراه

رییس ستاد کل نیروهای مسلح بر حفظ سرمایه های انسانی در فرماندهی کل نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: سرمایه انسانی در همه بخش های نیروهای مسلح مورد تاکید قرار گرفته است و در فراجه نیز باید بارها بر آن تاکید شود چرا که فراجه ها هستند. خدمتگزاران گرانقدر این سازمان که در سراسر کشور اعم از سربازان و سربازان وظیفه خود را انجام می دهند.

وی با اشاره به هماهنگی با افسران و نیروهای تحت امر فرماندهان بیان کرد: قابل توجه است که در صورت هماهنگی و دوستی با مسیولان در کنار اجرای ضوابط، کارایی و بهبود خوبی حاصل می شود. اقدامات مثبت، و این مستلزم خودسازی و عظمت وزیر است.» در بسیاری از فرماندهان دیده می شود.

باقری برقراری امنیت در کشور را مصداق عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا با ابزار هنر احساس امنیت مردم را افزایش دهیم و سرمایه اجتماعی نظام و پلیس را افزایش دهیم.

وی موضوع خرید و فروش مواد مخدر و اسلحه را از دیگر موضوعاتی عنوان کرد که باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و گفت: این موضوعات باعث ایجاد حس ناامنی می شود و سارقان اقدامات کنترلی خوبی انجام شده است. پارسال در مجموعه نیروی انتظامی باید این کار ادامه پیدا کند و کمپ ضد سرقت هم یک اقدام است خوشبختانه شاهد کارهای خوبی در این قرارگاه هستیم.

کلانتری ها پیشرو و نماینده نظام هستند

فرمانده معظم کل قوا افزود: با توجه به وضعیت کلانتری ها به عنوان رهبر و نماینده نظام که می تواند در افزایش سرمایه اجتماعی پلیس موثرتر باشد، باید با جدیت انجام شود و کسانی که مراجعه به کلانتری ها باید به شدت رعایت شود.

بر اساس اعلام پلیس راهور، وی ادامه داد: آموزش و مهارت باید در اولویت قرار گیرد چرا که تمام کاستی های ما در ضعف آموزشی است و هر گونه ضعف در ماموریت ها قطعاً به موضوع آموزش مربوط می شود. به شدت مورد تاکید قرار گرفته و جایگاه بسیار بالاست.

فرمانده کل قوا حفاظت از مرزها را از دیگر اولویت ها عنوان کرد و گفت: بودجه ویژه ای برای تقویت حفاظت از مرزها و انسداد مرزها در نظر گرفته شده است و امیدواریم همه برنامه های پیش بینی شده در این حوزه انجام شود. در اسرع وقت اجرا شود ممکن است

باقری در پایان بر لزوم همکاری بیشتر با بسیج، سپاه، ارتش و وزارت اطلاعات تاکید کرد و گفت: همکاری این ادارات قطعا می تواند به امنیت کشور کمک کند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت مقابله با سرقت بهتر شده است/دشمنان اقداماتی را برای ناامن کردن انتخابات طراحی کرده بودند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت مقابله با سرقت بهتر شده است/دشمنان اقداماتی را برای ناامن کردن انتخابات طراحی کرده بودند"، کلیک کنید.