مسابقات جهانی بوکس| پایان کار حبیبی نژاد و رمضان پور بدون کسب سهمیه

مسابقات جهانی بوکس| پایان کار حبیبی نژاد و رمضان پور بدون کسب سهمیه

علی حبیبی نژاد و ایمان رمضان پور به کار خود در رقابت های جهانی گزینشی المپیک پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری EDHA، رقابت های جهانی بوکس، انتخابی المپیک پاریس از سیزدهم اسفندماه با حضور 632 بوکسور از 112 کشور در شهر بوستو آرسیتسیو (لُمباردی) ایتالیا آغاز شده و تا بیست ویکم همین ماه ادامه دارد.

شنبه شب و در ادامه این رقابت ها و در وزن 63.5 کیلوگرم علی حبیبی نژاد که پیش از این حریفانی از اتیوپی و بریتانیا را مغلوب کرده بود به مصاف شون نیشیاما، بوکسور پرقدرت ژاپنی رفت و نتوانست به برتری دست یابد و به کارش در این رویداد پایان داد.

سپس در وزن 92+ کیلوگرم، ایمان رمضان پور که ابتدا استراحت داشت و سپس بوکسوری از جزایر سشیل را شکست داد با آبودو موینزه از فرانسه بالای رینگ رفت و او نیز نتوانست به برتری دست یابد و از دور مسابقات کنار رفت.

فردا یکشنبه، مسلم مقصودی و میثم قشلاقی به عنوان آخرین نمایندگان ایران به ترتیب به مصاف حریفانی از آمریکا و هلند می روند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسابقات جهانی بوکس| پایان کار حبیبی نژاد و رمضان پور بدون کسب سهمیه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسابقات جهانی بوکس| پایان کار حبیبی نژاد و رمضان پور بدون کسب سهمیه"، کلیک کنید.