رد رشوه بیش از 36 هزار دلاری ماموران وظیفه شناس در شاهرود!

رد رشوه بیش از 36 هزار دلاری ماموران وظیفه شناس در شاهرود!

EDHA/ سیمنان فرمانده انتظامی این استان از رشوه بیش از 36 هزار دلاری نیروی انتظامی در شهرستان شاهرود خبر داد.

سردار جلیل مقوف 29 اسفندماه در این خبر اعلام کرد: ماموران پلیس راه شاهرود هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند و مشخص شد که گواهینامه جعلی بوده است.

وی با تایید اینکه راننده خودرو پس از اطلاع ماموران به جعلی بودن مدارک وی اقدام به فرار کرد و با استفاده از تاریکی هوا و ارتفاع کم و زیاد منطقه متواری شد، افزود: راننده خودرو دستگیر و تحویل گرفتند. او را در ازای پول دور کند. 36 هزار و 600 دلار افغانی نقدی که در قسمت های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

سردار موافکی ادامه داد: این راننده خارجی فاقد مدارک هویتی بوده و برای جلوگیری از دستگیری وی و توقیف خودرو توسط پلیس به دو مامور پلیس رشوه 36 هزار و 600 دلاری رد کرده است. راننده مدارکش را گرفتند و پرونده تشکیل شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بررسی های پلیسی مشخص شد متهم دارای پرونده مفتوح مربوط به سرقت در شهرستان مشهد است، تصریح کرد: پرونده مربوطه تشکیل و تحت تحقیقات قضایی قرار دارد.

فرمانده انتظامی این استان صداقت و امانت داری در امور مادی و معنوی را از ویژگی های بارز پلیس اسلامی دانست و به همین دلیل احترام و احترام به بیگانگان باید در صفوف پلیس این استان معرفی شود. اقدام و برای الگوبرداری از رفتار شایسته از این مدافعان امنیت، تشکر به عمل آمد.
پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رد رشوه بیش از 36 هزار دلاری ماموران وظیفه شناس در شاهرود!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رد رشوه بیش از 36 هزار دلاری ماموران وظیفه شناس در شاهرود!"، کلیک کنید.