آسیب پذیرترین افراد در حوادث چهارشنبه سوری کدام گروه سنی هستند؟

آسیب پذیرترین افراد در حوادث چهارشنبه سوری کدام گروه سنی هستند؟

EDHA/ سیمنان سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: افراد 7 تا 17 ساله بیشترین آسیب را در حوادث روز چهارشنبه داشتند.

سرهنگ علی بصیری روز دوشنبه (31 اسفند) از خانواده ها خواست تا به فرزندان خود بپیوندند و این جشن را در محیطی امن برگزار کنند تا از تلفات ناشی از چارنباشوری کاسته شود.

وی گفت: به آخرین روز سال نزدیک می شویم و طبق معمول هر سال چهارشنبه که به چهارشنبه معروف است شاهد حوادث مختلفی در سراسر کشور هستیم.

بصیری افزود: متاسفانه به جای استقبال آرام و ایمن از سال نو، بر اثر بی احتیاطی برخی افراد، حوادث تلخی از این دست رخ می دهد که خود و دیگران را به کام مرگ می کشاند و برای افراد خطرناک است و ممکن است باعث سوختگی، بریدگی و حتی مرگ شود. .” برای زندگی

مدیر امور اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان استفاده از مهمات منفجر نشده، آتش سوزی در مجاورت خودروها و درختان و اعمال خلاف برخی هنجارها را از اصلی ترین مسایل و خطرات این شب برشمرد و افزود: انجام شود. تمام نکات ایمنی و سلامت کامل باید رعایت شود تا یک اتفاق ناگوار باعث ناراحتی مجموعه ما و عزیزان نشود.

بیشترین مجروحان حوادث چاربنسوری معمولا بین 7 تا 17 سال سن دارند.

وی بیان کرد: کودکان در این سنین آسیب پذیرتر هستند و خانواده ها باید نسبت به پول درخواستی فرزندان خود آگاهی و کنترل بیشتری داشته باشند.

بصیری در پایان گفت: برای برانگیختن احساسات مردم نیازمند شرایط و محیط متفاوت هستیم تا شاهد حوادث ناگوار مانند چهاربانسوری نباشیم. بنابراین اصرار دارم که خانواده ها در کنار فرزندان خود باشند و رفتار آنها را بیشتر زیر نظر داشته باشند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آسیب پذیرترین افراد در حوادث چهارشنبه سوری کدام گروه سنی هستند؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آسیب پذیرترین افراد در حوادث چهارشنبه سوری کدام گروه سنی هستند؟"، کلیک کنید.