کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم

کارشناس داوری معتقد است داور تصمیمات درستی در بازی پرسپولیس و پیکان گرفته است.

نوذر رودنیل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری EDHA، درباره قضاوت کوپال ناظمی در نیمه اول دیدار پرسپولیس و پیکان اظهار کرد: برخورد توپ به دست بازیکن پرسپولیس در انتهای نیمه اول برای پیکان پنالتی نبود، چون طبق قانون جدید اگر توپ به بدن بخورد و بعد به دست بخورد پنالتی نیست.

وی ادامه داد: دو تا مشکل برای کمک داوران بازی وجود داشت، ضمن اینکه تمامی آفساید هایی که گرفتند درست بود. دقیقه 5 علیه پرسپولیس آفساید گرفته شد که کاملاً اشتباه بود و نباید آفساید اعلام می شد. دقیقه 14 هم آفساید علیه پیکان اعلام شد که آن هم به اشتباه آفساید اعلام شد.  

کارشناس داوری خاطرنشان کرد: کوپال ناظمی به درستی برای پرسپولیس اعلام آفساید کرد و کاملاً هم درست تصمیم گرفت، خطا نیاز به کارت زرد نداشت. بازیکن پیکان غیرعمد روی هافبک پرسپولیس خطا کرد. 3 دقیقه وقت اضافه با توجه به مصدومیت ها کم بود و باید در نیمه اول 5 دقیقه وقت اضافه اعلام می شد.  

وی با اشاره به اینکه دقیقه 48 در محوطه جریمه پیکان سرنگونی آل کثیر ارتباطی به بازیکن پیکان نداشت، تصریح کرد: گل دوم پرسپولیس درگیری اورونوف و بازیکن پیکان فوتبالی بود و قدرت بدنی بیشتر بازیکن پرسپولیس باعث شد تا بر توپ سوار شود و گل در شرایط سالم به ثمر رسید.

رودنیل یادآور شد: دقیقه 61 باز هم در محوطه جریمه پیکان، خطایی روی آل کثیر واقع نشد. تمامی اخطار هایی که داور داد به درستی داده شد.  

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم"، کلیک کنید.