جان باختن 664 نفر در سوانح رانندگی از آغاز طرح نوروزی

جان باختن 664 نفر در سوانح رانندگی از آغاز طرح نوروزی

فرمانده پلیس راهور فرجا گفت: متاسفانه از ابتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون 664 نفر از شهروندان کشورمان بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند.

به گزارش EDHA، بر اساس گزارش پلیس، سردار سید تیمور حسینی در بازدید از جاده های استان گیلان و بررسی وضعیت مسافران در حال بازگشت از سفرهای نوروزی، مرحله مهم طرح نوروزی پلیس، بررسی کرد. بازگشت مسافران به شهرهای بزرگ از روز گذشته در تمامی محورهای مواصلاتی به ویژه تهران آغاز شده است.

وی بر مدیریت صحیح بازگشت سفرهای نوروزی تاکید کرد و افزود: با توجه به محدودیت ظرفیت محورهای مواصلاتی، قطعاً عدم مدیریت بازگشت مسافران منجر به اقدامات پلیسی و مدیریت ترافیک می شود.

به گفته وی، برای آن دسته از محورهایی که نیاز به محدودیت تردد دارند مانند چلیس، هرز و احتمالاً تراکم ترافیک در مسیر جاده رشت – قزوین و قطعه 8 کیلومتری جدید جاده شمال – جنوب، پلیس راه فرجه گفت: محدودیت های ترافیکی وجود دارد. این است که مردم در ورود به شهرستان رودبار حداقل تاخیر و درگیری داشته باشند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه محدودیت های ترافیکی در تمامی استان ها و تمامی محورهای تردد به شهرهای بزرگ با اتخاذ تدابیر ویژه از قبل اعلام می شود، افزود: تمام تلاش ما برای سهولت در تردد و انشاءالله در فضای امنیت لازم است. و صلح و عید نوروز را از هر حادثه و حادثه ای نجات دهید.

سردار حسینی با اشاره به تعداد مسافران ورودی به استان های شمالی کشور گفت: در مجموع بیش از 420 میلیون مسافر در محور مواصلاتی کشور وارد شده اند که بیشترین تعداد آنها از کشور بوده است. این سه استان گیلان، مازندران و خراسان رضوی بودند.

وی با اعلام اینکه نسبت به سال گذشته با کاهش 2 درصدی تصادفات رانندگی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: به دلیل بدی آب و هوا در برخی استان ها از مردم خواسته شده از استان های آسیب دیده خودداری کنند، از سفرهای ضروری خودداری کنند.

رییس پلیس راه فراهان با اشاره به افتتاح آزادراه 8 کیلومتری شمال تهران گفت: همه دستگاه ها و دستگاه ها در تلاش هستند تا با تکمیل این مسیر امنیت و آسایش شهروندان را تامین کنند. پروژه های راهسازی.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متاسفانه از ابتدای طرح نوروزی پلیس تا امروز 664 نفر از شهروندان کشورمان بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست داده اند، گفت: آمار رسمی قربانیان حوادث رانندگی تا ساعت 24 اعلام می شود. گروه پزشکی قانونی چند روز آینده و امیدوارم بتوانیم شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

سردار حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش همه دستگاه های ذیربط و همکاری مردم، میزان تصادفات، تلفات و خسارات رانندگی کاهش یابد.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جان باختن 664 نفر در سوانح رانندگی از آغاز طرح نوروزی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جان باختن 664 نفر در سوانح رانندگی از آغاز طرح نوروزی"، کلیک کنید.