هواشناسی 17 فروردین 1403 / سامانه جدید بارشی فردا شنبه وارد کشور می شود

هواشناسی 17 فروردین 1403 / سامانه جدید بارشی فردا شنبه وارد کشور می شود

هوا در اکثر نقاط کشور پایدار است/ برای هفته آینده بارش باران پیش بینی می شود

EDHA:

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرده است: امروز جمعه 26 فروردین ماه در اکثر نقاط کشور جوی پایدار خواهد بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، روز سه شنبه (28 فروردین) در شمال غرب و غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش شدید باران پیش بینی می شود.

بر این اساس، روز یکشنبه (29 فروردین) در استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب استان های ساحلی دریای خزر و در کوه های جنوبی البرز مرکزی و غربی بارش باران و رعد و برق و در برخی مناطق به طور موقت شدید خواهد بود. در نقاطی وزش باد، در برخی نقاط گرد و خاک و گرد و خاک و تگرگ پیش بینی می شود.

همچنین روز دوشنبه (30 فروردین) علاوه بر شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور، در مناطق شمال شرق کشور و استان های واقع در رشته کوه های زاگرس مرکزی و شمالی و روز سه شنبه در غرب کشور نصف بارندگی خواهد شد. .

تنگه هرمز امروز، خلیج عمان امروز و فردا و دریای خزر در روزهای یکشنبه و دوشنبه نسبتا مواج خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هواشناسی 17 فروردین 1403 / سامانه جدید بارشی فردا شنبه وارد کشور می شود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هواشناسی 17 فروردین 1403 / سامانه جدید بارشی فردا شنبه وارد کشور می شود"، کلیک کنید.