قسام: 3 تانک را هدف قرار دادیم و 11 نظامی را به قتل رساندیم

قسام: 3 تانک را هدف قرار دادیم و 11 نظامی را به قتل رساندیم

شاخه نظامی حماس در بیانیه ای از انهدام 3 تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی و کشته شدن 11 نظامی خبر داد.

به گزارش EDHA، گردان های قسام طی بیانیه ای اعلام کرد سه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه الزنه در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه با راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار داده است.

قسام افزود: محض اعزام نیروهای پشتیبانی دشمن به این منطقه برای نجات نیروهای خود و رسیدن به میدان مین کار گذاشته شده از قبل، مجاهدان قسام سه بمب ضدنفر را منفجر کردند که طی آن شش نظامی اشغالگر اسراییلی کشته و تکه تکه و تعدادی دیگر از نیروها نیز کشته و زخمی شدند.

شاخه نظامی حماس تاکید کرد رویارویی با نیروهای اشغالگر در این منطقه تا این لحظه نیز ادامه دارد.

گردان های قسام تاکید کرد مجاهدان این گردان ها همچنین گروهی از نظامیان اشغالگر را در محله الامل در غرب شهر خان یونس در جنوب نوار غزه از فاصله صفر هدف قرار داده و پنچ نفر از آن ها را به قتل رسانده و چند نفر را زخمی کردند و یک نفربر زرهی را هم با راکت تاندوم هدف قرار داده و منهدم کردند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قسام: 3 تانک را هدف قرار دادیم و 11 نظامی را به قتل رساندیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قسام: 3 تانک را هدف قرار دادیم و 11 نظامی را به قتل رساندیم"، کلیک کنید.