بدنه خودرو های ایرانی نمی توانند جان سرنشینان را نجات دهد!

بدنه خودرو های ایرانی نمی توانند جان سرنشینان را نجات دهد!

EDHA:

سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا گفت: اولویت جدی و مهم پلیس راهنمایی و رانندگی در سال 1403 «افزایش استحکام بدنه خودروهای خانواده» است.

وی افزود: طبق گفته پلیس راهنمایی و رانندگی، بدنه خودروهای خانوادگی در حوادث رانندگی استحکام کافی را ندارد و نمی تواند جان مسافران را در حوادث رانندگی نجات دهد!

سردار حسینی تصریح کرد: درست است که با افزایش جریمه هایی که باعث تصادفات رانندگی می شود و با حذف خطرات تصادفات در جاده ها می توان از تصادفات رانندگی به ویژه تلفات جانی بکاهد، باید شاهد کاهش باشیم اما نباید. فراموش کنید که خودرو قرار است جان مسافران را در تصادفات نجات دهد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: استحکام بدنه خودرو باید به گونه ای باشد که در صورت خطای انسانی جان او و سایر سرنشینان حفظ شود و موجب مرگ نشود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بدنه خودرو های ایرانی نمی توانند جان سرنشینان را نجات دهد!" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بدنه خودرو های ایرانی نمی توانند جان سرنشینان را نجات دهد!"، کلیک کنید.