هشدار و آماده باش مدیریت بحران تهران نسبت به اسکان در حاشیه رودها و کوهنوردی

هشدار و آماده باش مدیریت بحران تهران نسبت به اسکان در حاشیه رودها و کوهنوردی

رییس سازمان مدیریت بحران استان تهران با اشاره به هشدار نارنجی هوا در دو روز آینده از پایتخت نشینان و میهمانان خواست تا پایان هفته از رفتن به رودخانه ها و مسیل ها و کوه های مرتفع خودداری کنند.

به گزارش آساناحمید یزدی EDHA با اشاره به اخطار نارنجی هواشناسی برای تهران گفت: سازمان هواشناسی از فردا چهارشنبه 22 و پنجشنبه 23 اردیبهشت فعالیت سامانه بارشی را افزایش داده است. بارش باران، رعد و برق، وزش باد بسیار شدید و احتمال تگرگ، در نیمه شمالی و غربی تهران به ویژه به موازات این سامانه ارتفاع بالا، خطراتی مانند سیل، رانش زمین و جاده ها و ترافیک پیش بینی می شود. موانع دور از انتظار نیست.

یزدی EDHA با اشاره به پیش بینی ها مبنی بر بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و احتمال طغیان مسیل ها در مناطق یاد شده، گفت: از همه شهروندان تقاضا داریم به هشدار نارنجی روی سدهای مسیل ها توجه کنند. و از توقف در حاشیه رودخانه ها بپرهیزید. و به مسیولین مربوطه از افتتاح پل ها، پاکسازی کانال ها و آبراه ها اطمینان داد.

رییس مدیریت بحران استان تهران همچنین به احتمال رعد و برق، ابر و کم دید در جاده های کوهستانی این استان اشاره کرد و افزود: در نظر دارد احتیاط کند. تجهیزات و سلامت خودرو.

وی همچنین نسبت به احتمال رانش زمین و ریزش بهمن در کوه های مرتفع هشدار داد و گفت: پرهیز از فعالیت های کوهستانی به ویژه صعود به کوه های مرتفع توسط همه علاقه مندان انجام شود سپس در دستور کار کوهنوردان قرار می گیرد تا خدای نکرده انجام دهند. رو به کوه نیست یک تصادف ناگوار

یزدی EDHA همچنین نسبت به احتمال وزش باد شدید و شدید در نواحی غربی و جنوبی استان تهران هشدار داد و گفت: از نصب استحکام سازه های موقت و نرم مانند دکل ها و سقف ها در نقاط مرتفع خودداری کنید. پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک، عدم تردد و توقف در کنار درختان کهنسال و بافت های فرسوده و احتیاط در انجام کارهای عمرانی تا دو روز آینده همواره مورد تاکید مدیریت بحران است.

رییس سازمان مدیریت بحران استان تهران بر آمادگی دستگاه های خدماتی، اجرایی و امدادی تاکید کرد و گفت: مدیریت بحران تا پایان نظام قابل پیش بینی هوشیارانه کامل خواهد بود.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار و آماده باش مدیریت بحران تهران نسبت به اسکان در حاشیه رودها و کوهنوردی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار و آماده باش مدیریت بحران تهران نسبت به اسکان در حاشیه رودها و کوهنوردی"، کلیک کنید.