سامانه بارشی در راه اصفهان/کاهش دما تا 8 درجه

سامانه بارشی در راه اصفهان/کاهش دما تا 8 درجه

EDHA:

عاصی آقایی با اشاره به اینکه سامانه بارشی فردا چهارشنبه وارد استان می شود، گفت: این سامانه تا روز پنجشنبه فعال بوده و پس از آن نیز موج بارشی تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این مدت هوا در اکثر مناطق کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید تا شدید، گاهی طوفان موقت و در نواحی شرقی گاهی وزش باد پیش بینی می شود. . با گرد و غبار

به گفته کارشناس مرکز پیش بینی مرکز هواشناسی استان اصفهان، از بعدازظهر فردا چهارشنبه تا پنجشنبه بارش شدید باران در غرب این استان همراه با رعد و برق و گاهی تگرگ پیش بینی می شود.

آقایی افزود: شدت بارش ها در ساعات عصر و شب به ویژه از چهارشنبه شب تا پنجشنبه خواهد بود ضمن اینکه دمای هوا از صبح پنجشنبه تا جمعه شش درجه سانتیگراد خواهد بود که کاهش محسوس تا هشت درجه پیش بینی می شود.

به گفته وی، طی 24 ساعت آینده حداقل دمای هوا در اکثر مناطق این استان یک تا دو درجه افزایش می یابد و در این مدت دمای هوا در شهر اصفهان افزایش می یابد و حداکثر دامنه آن از صفر است. تا 28 درجه گرم ترین ساعات امروز و کمینه دمای فردا صبح بین صفر تا 15 درجه سانتیگراد خواهد بود.

در این مدت خوروبیابانک با حداقل 31 درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با حداقل 3 درجه سانتیگراد زیر صفر گرمترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سامانه بارشی در راه اصفهان/کاهش دما تا 8 درجه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سامانه بارشی در راه اصفهان/کاهش دما تا 8 درجه"، کلیک کنید.