ساخت 234 مسکن خیرساز در شهرستان خوانسار – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

ساخت 234 مسکن خیرساز در شهرستان خوانسار - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار EDHA، علیرضا ناطقی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: 250 نفر در طرح نهضت ملی مسکن در روستا و 37 نفر در طرح جوانی جمعیت در روستاها ثبت نام کرده اند.

وی با ارایه گزارشی از اقدام ملی و نهضت ملی در شهرستان خوانسار اظهار داشت: طرح نهضت ملی در دو منطقه سونقان و هرستانه از توابع خوانسار به اجرا درآمده است که در قالب این طرح 40 قطعه در منطقه سونقان و174 قطعه درمنطقه هرستانه مشمول شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوانسار نیز با اشاره به اجرای طرح هادی روستاها افزود: در سال گذشته بالغ بر 65 هزار و 500 متر مربع زیر سازی، 49 هزار متر مربع آسفالت ریزی، 13 هزار و 600 جدول و کانیو جدازه سازی صورت گرفت و این در حالی است که در سال 1401 بالغ بر یک میلون و 40 هزار متر مربع زیر سازی، 960 هزار متر مربع آسفالت ریزی، 95 هزار متر طول جدول گذاری و 3 هزار و 857 متر مربع سنگ فرش انجام شده است.

وی تعداد روستاهای بالای 20 خانوار در خوانسار را بالغ بر 15 روستا و از اجرای طرح هادی در این روستاها خبر داد و افزود: از این تعداد 8 روستا در دست بازنگری است.

ناطقی گفت: در سال گذشته 111 فقر وام ویژه بهسازی صادر شده است که نسبت به سال 1401 کاهشی بوده است به طوری که در این سال تعداد وام ها بالغ بر یک هزار و 580 فقره رسید همچنین تعداد اسناد صادر شده در سال گذشته به 460 می رسد که در مقایسه با سال قبل از آن کاهش قابل توجهی داشته است به طوری که تعداد اسناد صادره در سال 1401 به 3 هزار و 547 جلد سند می رسد.

وی به مساحت 4 هزار متر مربع زمین ورزشی و مساحت 21 هزار متر مربع بیمارستان واقع در تیدجان اشاره کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساخت 234 مسکن خیرساز در شهرستان خوانسار – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساخت 234 مسکن خیرساز در شهرستان خوانسار – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.