فرورفتن بخش هایی از یک کامیون در زمین، حین حرکت در بزرگراه سعیدی

قطعاتی از کامیون باری در حین حرکت در جاده به طور ناگهانی روی زمین سقوط کرد و این امر منجر به حضور آتش نشانان شد.

به گزارش EDHA، یک کامیون باری در راه بود که ناگهان قسمتی از آسفالت از جاده خارج شد و چرخ های جلو در گودالی متوقف شد. در همین راستا بلافاصله با سامانه 125 تماس گرفته شد و فرماندهی ایستگاه 65 آتش نشانی، تیم امداد و نجات ایستگاه 38 و یک دستگاه جرثقیل هشت تنی را قبل از رسیدن به محل حادثه در مسیر بزرگراه آیت الله سعیدی اعزام کرد جاده فلاح

با حضور آتش نشانان در محل، مشاهده شد که خودروی باربری ایسوزو که مخصوص حمل بار طراحی شده بود، هنگام ورود به خیابان از چرخ جلو سمت راننده به زمین فرو رفت و نتوانست حرکت کند همچنین با توجه به اینکه مشخص نبود احتمال ریزش بیشتر کف خیابان وجود دارد، این ماموریت نیز با حساسیت هایی مواجه شد.

پس از حضور یک جرثقیل هشت تنی در محل و ایمن سازی محیط، امدادگران و آتش نشانان توانستند خودرو را بدون هیچ گونه آسیبی از زمین خارج کرده و به مالک تحویل دهند.

در ادامه محل ایمن سازی و جهت رفع نواقص به نمایندگان شهرداری منطقه تحویل داده شد. پس از آن آتش نشانان ماموریت خود را به پایان رساندند و به ایستگاه بازگشتند.

برخی از قطعات کامیون حین حرکت در بزرگراه سیدی به زمین سقوط کرد

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرورفتن بخش هایی از یک کامیون در زمین، حین حرکت در بزرگراه سعیدی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرورفتن بخش هایی از یک کامیون در زمین، حین حرکت در بزرگراه سعیدی"، کلیک کنید.