احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته های انضباطی و فنی

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته های انضباطی و فنی

اعضای سه تیم به کمیته انضباطی و کمیته فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند.

چهار بازیکن جهت ارایه پاره ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته های انضباطی و فنی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته های انضباطی و فنی"، کلیک کنید.