دشمنان سهمی در تصمیم گیری برای آینده کشور ندارند – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

دشمنان سهمی در تصمیم گیری برای آینده کشور ندارند - خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری EDHA، سعید جابری انصاری بار دیگر از اقشار مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان دعوت کرد تا در دور دوم انتخابات حضوری پر شور داشته باشند.

وی بیان کرد: برای انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی چون مرحله نخست، فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) به عنوان 4 رکن راهبردی و اساسی برای انتخابات نافذ است و رقابت، امنیت، شفافیت و سلامت در انتخابات در دستور کار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن یادآوری اهمیت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر با اراده خود آنها که مصداق عملی آن در نظام جمهوری اسلامی برگزاری و شرکت در انتخابات است.

وی افزود: عقل و شرع حکم می کند که شهروندان با حضور خود و با انتخاب فردی اصلح مبتنی بر تحقیق، مجلس را آن طور که می پسندند شکل بدهند.

جابری انصاری با اشاره به برنامه ریزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تفرقه افزود: همان طور که امامین انقلاب وحدت و همدلی را رمز عبور از دشواری ها دانسته اند شرکت در انتخابات، اصلی ترین نمود عینی این وحدت و همدلی است که خروجی آن ساختن آینده است.

وی متذکر شد: حضور و مشارکت اقشار مردم و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه، بار دیگر تکرار حماسه مشارکت در مرحله دوم این رویداد سیاسی خواهد بود تا به همگان نشان دهند دشمنان و استکبار جهانی سهمی در تصمیم گیری برای آینده کشور ندارند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دشمنان سهمی در تصمیم گیری برای آینده کشور ندارند – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دشمنان سهمی در تصمیم گیری برای آینده کشور ندارند – خبرگزاری EDHA | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.