پورموسوی: هرچه بگویم من را جریمه و محروم می کنند

پورموسوی: هرچه بگویم من را جریمه و محروم می کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از شکست سنگین تیمش برابر نساجی گفت: به تیم نساجی تبریک می گویم. خودمان را باید برای هفته های بعد آماده کنیم.

به گزارش EDHA، سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری بعد از بازی با نساجی که با نتیجه 4 بر یک به سود تیم مازندرانی به پایان رسید، اظهار کرد: به تیم نساجی تبریک می گویم. من به احترام خبرنگاران به نشست خبری آمدم و درباره مسایل فنی اصلاً نمی توانم صحبت کنم.

او ادامه داد: درباره داوری هم هرچه بگویم من را جریمه و محروم می کنند. بازی مهم و حساس داریم و مجبورم سکوت کنم. خودمان را باید برای هفته های بعد آماده کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان نشست خبری کوتاهش گفت: استقلال خوزستان و نساجی دو تیم با ریشه هستند و خوشحالیم که در یک فضای خوب بازی کردیم. مهم این بود که درگیری بین هواداران ایجاد نشد. امیدواریم همه جای ایران چنین اتفاقاتی بین هواداران رقم بخورد.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پورموسوی: هرچه بگویم من را جریمه و محروم می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پورموسوی: هرچه بگویم من را جریمه و محروم می کنند"، کلیک کنید.