مهار حریق سنگین کارگاه نمدسازی در دولت آباد اصفهان به کمک 10 تیم آتش نشانی

مهار حریق سنگین کارگاه نمدسازی در دولت آباد اصفهان به کمک 10 تیم آتش نشانی

آسنا/اصفهان رییس کل مدیریت بحران استان اصفهان از آتش سوزی در واحد تولید الیاف و نمد در شهرک صنعتی دولت آباد خبر داد.

منصور شهرفروش در گفت وگو با EDHA، درباره آتش سوزی در واحد تولید احساس گفت: ده تیم آتش نشان و تجهیزات و ماشین آلات امدادی و یک دستگاه تانکر آب از سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان و شاهین شاه و منطقه شهرها و ناحیه صنعتی دولت آباد. به منظور جلوگیری از آتش سوزی در شهرک که در الیاف رخ داده بود، کارخانه تولیدی کارخانه به شهرک صنعتی دولت آباد اعزام شد.

وی افزود: آتش سوزی بیست و هشتم قویی در گوشه ای از کارخانه تولیدی مذکور رخ داد و بر اثر آن به سه منزل مسکونی خسارت وارد شد.

رییس سازمان مدیریت بحران استان اصفهان گفت: عملیات اطفای حریق به پایان رسیده و برای جلوگیری از سرایت آتش به واحدهای مجاور دیوار آتش با لودر تخریب شده است.

این فروشنده شیشه گفت: عملیات پاکسازی و پاکسازی منطقه همچنان ادامه دارد.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مهار حریق سنگین کارگاه نمدسازی در دولت آباد اصفهان به کمک 10 تیم آتش نشانی" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مهار حریق سنگین کارگاه نمدسازی در دولت آباد اصفهان به کمک 10 تیم آتش نشانی"، کلیک کنید.