پلیس سرقت مسلحانه از طلافروشی را ناکام گذاشت

پلیس سرقت مسلحانه از طلافروشی را ناکام گذاشت

سرقت مسلحانه از طلافروشی در اسلامشهر با سرعت عمل پلیس ناکام ماند.

به گزارش EDHA، محمدرضا علیزاده در تشریح جزییات این خبر گفت: ساعت 13:15 امروز با اطلاع مرکز فوریت های 110 پلیس آگاهی مبنی بر سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان میان آباد شهرستان اسلام گزارش شد. داده شده به محل رسید و موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به حضور ماموران در منطقه گفت: ماموران در اسرع وقت خود را به منطقه رساندند. با حضور به موقع و هوشیارانه ماموران در محل، سارقان در اقدام خود ناکام ماندند و در تیراندازی پلیس یکی از سربازان مجروح و از محل متواری شد.

رییس پلیس اسلامشهر با اشاره به سرعت عمل پلیس در این حادثه که از وقوع این سرقت ها جلوگیری کرد، تصریح کرد: تحقیقات بیشتر برای توقف سارقان ادامه دارد و ماموران در این زمینه موفق بوده اند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پلیس سرقت مسلحانه از طلافروشی را ناکام گذاشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پلیس سرقت مسلحانه از طلافروشی را ناکام گذاشت"، کلیک کنید.