سید نصرالله خطاب به رهبر انقلاب: به حضور پربرکت و رهبری حکیمانه و شجاعانه شما امید داریم

سید نصرالله خطاب به رهبر انقلاب: به حضور پربرکت و رهبری حکیمانه و شجاعانه شما امید داریم

دبیرکل حزب الله لبنان امروز (دوشنبه) در پیامی به مقام معظم رهبری شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت و تاکید کرد که مستضعفان، رزمندگان مقاومت و مبارزان راه حق به حضور پربرکت و رهبری حکیمانه و شجاعانه رهبر انقلاب اسلامی امید دارند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری EDHA، سید حسن نصرالله در این پیام نوشت: در از دست دادن این رهبران عزیز در این مرحله حساس با شما ابراز همدردی و همبستگی می کنیم.

سید حسن نصرالله خطاب به حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) نوشت: در حالی که ملت ایران اسلامی را در مبارزه با نیروهای استکبار رهبری می کنید، در احساس فقدان این عزیزان با شما شریک هستیم.

وی تاکید کرد: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه مرحوم ایران پرچم دار دفاع از مقاومت در همه مجامع بین المللی بود.

سید نصرالله خطاب به امام خامنه ای افزود: ما و همه مستضعفان، رزمندگان مقاومت و مبارزان راه حق به شما تسلیت می گوییم به حضور پربرکت شما و رهبری حکیمانه و شجاعانه شما امید داریم.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سید نصرالله خطاب به رهبر انقلاب: به حضور پربرکت و رهبری حکیمانه و شجاعانه شما امید داریم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سید نصرالله خطاب به رهبر انقلاب: به حضور پربرکت و رهبری حکیمانه و شجاعانه شما امید داریم"، کلیک کنید.