امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر سمنان به 40 نفر گرفتار در گل و لای

امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر سمنان به 40 نفر گرفتار در گل و لای

EDHA/ سیمنان معاون جمعیت ساری میز استان سمنان از نجات ده خودروی گرفتار در گل و لای در محور مهدیشهر، منطقه امن پارور و اپرات یالک خبر داد.

علیرضا باغبان در خبری سوم قبرگلی 1403 اعلام کرد: امروز پنجشنبه از ششم قبرگلی 1403 بر اثر بارندگی تردد در محورهای مواصلاتی این استان با مشکل مواجه شده است

وی با اشاره به صدای بازماندگان در مسیر اعزام به مراکز امداد و نجات هلال احمر افزود: نجاتگران مراکز امداد و نجات نیزوا بلافاصله به منطقه حادثه اعزام شدند.

معاون ساری میس استان سمنان افزود: 10 کامیون و 40 سرنشین نیروهای امدادی این جمعیت بر اثر رانش زمین آسیب دیدند. ذخیره کرده اند

دباغلان ادامه داد و گفت: این اقلام شامل 2024 ساعت غذا و پنج تخته پتو است که بین آسیب دیدگان این حادثه توزیع شد.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر سمنان به 40 نفر گرفتار در گل و لای" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی نیروهای عملیاتی هلال احمر سمنان به 40 نفر گرفتار در گل و لای"، کلیک کنید.