دستگیری 5 جستجوگر گنج در آسارای کرج

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان البرز از دستگیری پنج نفر غیرمسیول که در یکی از روستاهای شهرستان آسارا به منظور تحقیق در مورد آثار تاریخی حفاری کرده بودند، خبر داد.

شکار 5 گنج در آسارا کرج

EDHA:

دستور حفاظت میراث فرهنگی استان البرز اعلام کرد: پیرو رصد اطلاعات و اخبار دریافتی اداره کل حفاظت میراث فرهنگی استان البرز، در بخش آسارا واقع در محور کرج – چالوس و در مورخ 28 در رابطه با فعالیت های معدنکاری غیرمجاز. گروه ها. مسیولان ستاد فرماندهی انتظامی آدران در خصوص عملیات خاکبرداری سریعا به منطقه اعزام شده اند.

در این ماموریت پنج نفر غیرمسیول حین حفاری دستگیر و اقدامات لازم جهت توقیف یک دستگاه خودروی برقی و تحویل آن به مراجع قضایی و قضایی انجام شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 5 جستجوگر گنج در آسارای کرج" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 5 جستجوگر گنج در آسارای کرج"، کلیک کنید.