رها سازی یک راس قوچ وحشی در پارک ملی سرخه حصار

رها سازی یک راس قوچ وحشی در پارک ملی سرخه حصار

EDHA:

سید حسن فراهی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته بلافاصله پس از تماس تلفنی مسیولان پادگان مبنی بر حمله سگ ها به حیوانات وحشی بلا صاحب، مسیولان اجرایی این اداره به منطقه رسیدند. با بررسی، این حیوان وحشی زنده بیرون آورده و برای درمان و حفاظت اولیه به اداره حفاظت محیط زیست استان تهران فرستاده شد.

وی با اشاره به اینکه این حیوان آسیب دیده برای معاینه و درمان به کلینیک حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل شده است، افزود: وضعیت این حیوان توسط دامپزشک تحت مداوا قرار گرفته است توسط مسیولان محیط زیست در محل اقامت وی بهبود یافته است. پارک ملی سوره حصار آزاد شد.

فرحی در پایان با تقدیر از احساس مسیولیت شهروندان در قبال حیوانات وحشی از تمامی طبیعت گردان و گردشگران خواست در هنگام ورود به مناطق حفاظت شده و پارک های ملی از صید حیوانات وحشی به ویژه بره های تازه متولد شده خودداری کنند.

منبع: EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رها سازی یک راس قوچ وحشی در پارک ملی سرخه حصار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رها سازی یک راس قوچ وحشی در پارک ملی سرخه حصار"، کلیک کنید.