توافق کابینه جنگی و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی بر سر توقف حمله به رفح

توافق کابینه جنگی و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی بر سر توقف حمله به رفح

منابع خبری رژیم صهیونیستی از توافق کابینه جنگی و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی بر سر توقف حمله به رفح خبر دادند.

به گزارش EDHA و به نقل از شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، کابینه جنگی و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی بر سر توقف حمله به رفح به توافق رسیدند.

بر اساس این گزارش، وزرای کابینه جنگی و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی بر سر توقف حمله به رفح توافق کرده اند و قرار است که اولویتشان، توافق تبادل اسرا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین باشد.

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی گفت: فرمانده ارتش اسراییل به خانواده های اسرا گفت اگرچه نابودی حماس از اهداف مهم جنگ غزه است اما اولویت بازگشت فرزندان اسیر ماست.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توافق کابینه جنگی و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی بر سر توقف حمله به رفح" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توافق کابینه جنگی و نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی بر سر توقف حمله به رفح"، کلیک کنید.