اجرای بیش از 216کیلومتر شبکه گاز رسانی در چهارمحال و بختیاری

اجرای بیش از 216کیلومتر شبکه گاز رسانی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری EDHA چهارمحال وبختیاری، جهانبخش سلیمیان با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: به فضل خدا در سال گذشته بیش از 216 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان به بهره برداری رسید که حدود 93 کیلومتر آن شبکه شهری و 123 کیلومتر به شبکه گاز روستایی اختصاص دارد.

وی افزود: درمجموع شبکه گاز اجرا شده در استان به 6500 کیلومتر رسیده که از این میزان 3082 کیلومتر شبکه گاز شهری و 3418 کیلومتر شبکه روستایی است.

سلیمیان در پایان بیان کرد: یکی از مهم ترین اهداف و برنامه های گاز چهارمحال وبختیاری روستاهای باقیمانده استان در مناطق دوردست، کوهستانی و سخت گذر است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای بیش از 216کیلومتر شبکه گاز رسانی در چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای بیش از 216کیلومتر شبکه گاز رسانی در چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.