افزایش حقوق بازنشستگان کنسل شد؟

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در برنامه هفتم در خصوص تامین حقوق بازنشستگان حکم قانونی داریم که بر اساس آن در بازه زمانی سه ساله همان حقوق به همکارانشان پرداخت می شود. برای کارمندانی که در ردیف آنها هستند.

آیا افزایش حقوق بازنشستگان لغو شده است؟

EDHA:

داوود منظور افزود: در قانون بودجه امسال نیز آمده است. ما تدارک مستمر منابع را در مورد بخش های دولتی پیش بینی و تایید می کنیم. یک درصد افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای تطبیق اعتبارات دولتی با بازنشستگان استفاده می شود. با توجه به اینکه تصویب فاز دوم در اردیبهشت ماه انجام شد، اکنون به مسیولان اعلام کرده ایم که اصلاحات را در قالب جداول تهیه کنند. دستورالعمل ها جمع آوری شده و سفارشات اصلاح می شوند. پس از اصلاحات قطعا معوقات پرداخت خواهد شد.

یک کارگر بازنشسته مروتی با انتقاد از این اظهارات می گوید: آیا بازنگری بازنشستگی تامین اجتماعی باید ماه ها به تعویق بیفتد؟ آیا باید تا پایان سال منتظر بمانیم تا دولت بخشی از بدهی خود به تامین اجتماعی را پرداخت کند؟

به گفته این بازنشسته، اگر قرار است برابری اجرا شود باید بدون استثنا برای همه بازنشستگان کشور انجام شود.

مروتی افزود: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به طور کلی زیر خط فقر است و این بازنشستگان بیش از سایر اقشار برای احیای حقوق خود و اجرای برابری نیاز دارند. امیدواریم تامین اجتماعی و دولت در این زمینه پاسخگو باشند و اعلام کنند که چه زمانی و بر اساس چه فرمولی نسبت حقوق کارگران کشور اعمال می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش حقوق بازنشستگان کنسل شد؟" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش حقوق بازنشستگان کنسل شد؟"، کلیک کنید.