مخبر بخش دوم قانون بودجه 1403 را ابلاغ کرد+ سند

مخبر بخش دوم قانون بودجه 1403 را ابلاغ کرد+ سند

سرپرست ریاست جمهوری در نامه ای به سازمان برنامه و بودجه بخش دوم قانون بودجه سال 1403 کل کشور را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری EDHA، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری بخش دوم قانون بودجه سال 1403 کل کشور که شامل پیوست ها و جداول است را به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

این قانون در جلسه علنی دوشنبه 31 اردیبهشت امسال مجلس شورای اسلامی تصویب و 7 خرداد سال جاری به ریاست جمهوری ارسال شد.

قانون بودجه کل کشور شامل 3 پیوست است که بخش نخست این قانون و پیوست شماره یک آن شامل ماده واحده و منابع و مصارف بودجه در 21 اسفند سال گذشته به تصویب مجلس رسید و شهید آیت الله رییسی در 27 اسفند سال گذشته آن را برای اجرا ابلاغ کرده بود.

همچنین پیوست های شماره 2 و 3 شامل «اعتبار طرح های تملک دارایی های سرمایه ای» و «بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت» نیز پس از تصویب در 31 اردیبهشت امسال در مجلس در 12 خرداد از سوی سرپرست ریاست جمهوری ابلاغ شد.

 

 

مخبر بخش دوم قانون بودجه 1403 را ابلاغ کرد+ سند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخبر بخش دوم قانون بودجه 1403 را ابلاغ کرد+ سند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخبر بخش دوم قانون بودجه 1403 را ابلاغ کرد+ سند"، کلیک کنید.