درگیری خونبار دختر و پسر جوان در شیراز

درگیری خونبار دختر و پسر جوان در شیراز

EDHA:

مدیر کاووس حبیبی توضیح داد: سوم سال جاری پرونده قتل بلوار دکتر شریعتی از طریق مرکز فوریت های 110 پلیس آگاهی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی، با توجه به اظهارات شاهدان اطلاع پیدا کردند که زنی با مردی 35 ساله درگیر شده و وی را با سلاح سرد به شدت مجروح کرده است. شدت جراحات و خونریزی زیاد.»

رییس پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه قاتل پس از قتل با دوستان خود تماس گرفته و فرصت فرار را برای آنها فراهم کرده است، تصریح کرد: کارآگاهان اداره جنایی تحقیقات خود را آغاز کرده و قاتل با روش های فنی و تخصصی شناسایی شده است. او متوجه اقدامات شد و شروع به تحقیق کرد. برای دستگیری او عملیات انجام دادند

حبیبی تصریح کرد: این ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضایی به سرعت به مخفیگاه وی در یکی از محله های شیراز اعزام و موفق به دستگیری این قاتل 36 ساله (زن) شدند.

این افسر پلیس با بیان اینکه سه دوست زن قاتل که در فرار وی نقش موثری داشتند نیز دستگیر شده اند، تصریح کرد: متهم در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف مالی عنوان کرد

وی با اشاره به اینکه تمامی متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شده اند، تصریح کرد: پلیس با اخلالگران نظم و امنیت برابر قانون برخورد می کند.

راکبان 18 میلیارد موتور سیکلت قاچاق به جا گذاشتند

فرمانده انتظامی لارستان از کشف موتور سیکلت قاچاق به ارزش 18 میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سید محمد یوسفی ضمن بیان این خبر گفت: پلیس حین کنترل خودروها در محور بندرعباس – لارستان یک دستگاه خودروی کرولا را که توسط افراد مسلح ناشناس در جاده خاکی متوقف شده بود دستگیر کرد.

وی افزود: راکب با مشاهده پلیس از آنجا فرار کرد و پس از تعقیب و گریز طولانی موتورسیکلت را رها کرد و متواری شد.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه موتورسیکلت های قاچاق به مقر انتظامی ارسال شده است، گفت: تلاش برای شناسایی مالک آن ادامه دارد.

یوسفی با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت روباز طبق نظر کارشناسان 18 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: عزم پلیس در مبارزه با قانون شکنان جدی است و باید به متخلفان از سوی پلیس تصمیم گیری شود یا خیر .

بیش از شش کیلوگرم تریاک در شیراز کشف و دریافت شد

فرمانده انتظامی شیراز از کشف شش کیلو و 846 گرم تریاک در یکی از محلات این شهرستان و دستگیری هفت نفر خبر داد.

بازرس اسماعیل زرمینی گفت: با اقدامات فنی و تخصصی به پلیس منطقه 40 سلطان آباد شیراز اطلاع داده شد که مردم مواد مخدر را در منازل خود نگهداری می کنند و مسیولان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مراجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در ادامه تحقیقات شش کیلو و 846 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و به دست آمد.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه در این رابطه 7 نفر را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده است، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت کسبه قتل، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

سارقان حرفه ای و باهوش کنترل می شوند

فرمانده انتظامی فسا گفت: هفت سارق حرفه ای و سابقه دار شهرستان از طریق کارت شناسایی الکترونیکی به صورت هوشمند کنترل می شوند.

بازرس فرهاد آراوند توضیح داد: یکی از اقدامات پلیس برای تامین امنیت اجتماعی شهروندان، کنترل اطلاعاتی مجرمان به ویژه سارقان است که در شهرستان فسا نیز اجرا شد.

وی ادامه داد: پلیس شهرستان در مرحله اول اجرای این طرح هفت سارق سابقه دار و حرفه ای را شناسایی و به کارت شناسایی الکترونیکی مجهز کرد.

فرمانده انتظامی فسا تصریح کرد: سارقان مجرب به صورت 24 ساعته مجهز به وسایل الکترونیکی هستند و به صورت آنلاین رصد می شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درگیری خونبار دختر و پسر جوان در شیراز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درگیری خونبار دختر و پسر جوان در شیراز"، کلیک کنید.