توصیه های پلیس فتا درباره «همستر»

توصیه های پلیس فتا درباره «همستر»

EDHA:

سرهنگ پاشای در مورد بازی همستر که این روزها بسیار محبوب شده است. وی بیان کرد: برای اولین بار است که این نوع بازی در سطح وسیعی در دنیا ساخته می شود و منبع آن مشخص نیست به همین دلیل هیچ متخصص داخلی و خارجی به آن خوش بین نیستند. مسیولان این بازی اعلام کردند که این ارز را روی پلتفرم بلاک چین ایجاد خواهند کرد و در صرافی قابل نقد شدن است، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

فیتا فراجا معاون پلیس اجتماعی با اشاره به تفاوت این بازی با نایت کویین گفت: 116 تا 120 میلیون نفر بازی همستر را انجام دادند اما در نایت کویین فقط 25 میلیون نفر بازی کردند. با افزایش تعداد بازیکنان، تعداد مرزها و در عین حال تعداد فروشنده ها نیز افزایش می یابد. از آنجایی که هنوز هیچ شخص یا کشوری مسیولیت این بازی را بر عهده نگرفته است و هیچ ارز دیجیتالی هنوز پول نقد نکرده است، ما در آن شک داریم.

وی گفت که تاکنون شکایات متعددی از این بازی به ثبت رسیده است. وی ادامه داد: موضوع خاصی درباره این بازی وجود ندارد. این در حالی است که پلیس فتا 18 مورد را به ثبت رسانده که عده ای در تلگرام و اینستاگرام برای فروش کدهای این بازی تبلیغ کرده و از این طریق از مردم کلاهبرداری کرده اند.

معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: فارکس بازار جدیدی است که هنوز قانون آن در کشور ما مشخص نیست و شکایات زیادی در مراجع قضایی مطرح شده است.

وی به کاربران این بازی هشدار داد: در گذشته نیز شاهد سوء استفاده از این مکان ها توسط مجرمان سایبری بوده ایم. به عنوان مثال یک حساب کاربری و کانال با نام و تصویر بازی در پلتفرم های مختلف ایجاد می کنند و خود را حامی بازی به زبان انگلیسی معرفی می کنند و در این زمینه می توانند از مردم پول بگیرند. تعداد سکه.

فتای فرجا، جانشین رییس پلیس اجتماعی ادامه داد: این کلاهبرداران ممکن است حساب ارز دیجیتال و کیف پول کاربران را هک کرده و پول آنها را به سرقت ببرند. در این بازی هنوز اطلاعاتی در مورد این کیف پول ها و صرافی ها داده نشده است و اگر واقعا پولی برای بازیکنان واریز شود، این روش به صورت رسمی اعلام نشده و نمی توان به آن اعتماد کرد.

پیسی گفت: لازم به ذکر است که این برنامه بر روی تلفن همراه افراد نصب شده و به اطلاعات تلفن همراه آنها دسترسی پیدا می کند و به راحتی می تواند اطلاعات بانکی و شخصی افراد را به سرقت ببرد.

فتای فرجه، معاون پلیس راهور ادامه داد: به شهروندان خود توصیه می کنیم اگر از این بازی سوء استفاده می کنند، آن را فقط به عنوان یک بازی و سرگرمی ببینند و نه به دنبال کسب درآمد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توصیه های پلیس فتا درباره «همستر»" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توصیه های پلیس فتا درباره «همستر»"، کلیک کنید.