دستور دادستان کل کشور برای بررسی علت حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت

دستور دادستان کل کشور برای بررسی علت حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت

دادستان کل کشور به دادسرای عالی و انقلاب استان گیلان دستور داد تا علت وقوع آتش سوزی در بیمارستان گومریش را بررسی و در خصوص موضوع و برخورد قاطع با عاملان این حادثه اقدام کند. یا عاملان حادثه که سهل انگاری کردند.

به گزارش EDHA، به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، در پی حادثه آتش سوزی در بیمارستان قائم رشت که در ساعت 1:15 بامداد در تاریخ 9 خرداد 1392 رخ داد، حجت الاسلام والمسلمین محمدی با صدور پیامی تسلیت گفت به خانواده های متوفی با آرزوی بهبودی عاجل برای مجروحان.
وی خواستار شناسایی دقیق علل این حادثه و رفع مشکلات حقوقی و قضایی خانواده قربانیان شد.

وی به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان دستور داد با رسیدگی و رسیدگی به این حادثه و عاملان و عاملان این حادثه که سهل انگاری کرده اند برخورد قاطع کند.

دادستان کل کشور بر شناسایی تمامی ابعاد این حادثه ناگوار و رسیدگی زودهنگام به پرونده و تکمیل تحقیقات تاکید کرد. استان بر تحویل اجساد به خانواده های متوفیان و محاکمه سریع و عادلانه اصرار داشت.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستور دادستان کل کشور برای بررسی علت حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستور دادستان کل کشور برای بررسی علت حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان قائم رشت"، کلیک کنید.