دستگیری شرورِ قمه به دستی که خیابان می‌بست

دستگیری شرورِ قمه به دستی که خیابان می‌بست

EDHA:

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از دستگیری یکی از سارقان سابق این شهرستان که برهم زننده نظم و امنیت شهرستان و تهدید شهروندان بود خبر داد.

فرمانده کامران مایلکی در خصوص این خبر گفت: پس از مراجعه چند نفر از شهروندان به ماموران کلانتری مستقر در این پست، دزدی با اسلحه کمری در یکی از خیابان های شهرستان فردیس فحاشی و تهدید می کند. شهروندان می گویند بلافاصله تیم پلیس را به منطقه اعزام کرده اند.

مجری ملکی افزود: ماموران پلیس پس از حضور در محل اعلامیه مشاهده کردند که یک مجرم سابقه دار با یک قبضه کلت کمری در دست اقدام به انسداد جاده، خشونت، اعمال فحاشی و برهم زدن نظم و امنیت عمومی کرده است.

وی افزود: افراد مسلح حاضر در محل، پس از مشاهده مأموران، نه تنها به اخطارهای آنان توجهی نکردند، بلکه با استفاده از سلاح سرد به مأموران حمله کردند، اما همچنان به مأموران پلیس اجازه تیراندازی به آنها داده شد. آنها در قانون و دفاع متقابل سلاح و فنون پلیسی فداکار و دفاع شخصی برای دستگیری و دستگیری متهم داشتند.

ملکی در پایان با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و قضایی شده است، تصریح کرد: امنیت شهروندان سرلوحه پلیس و مخلان نظم، امنیت و آرامش است. ما آن را جدی می گیریم. بی رحمی جامعه.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری شرورِ قمه به دستی که خیابان می‌بست" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری شرورِ قمه به دستی که خیابان می‌بست"، کلیک کنید.