سخنی برآمده از دل  – EDHA

سلام علیکم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ملت در این هنگام !

سلامت، پاکدستی و «صداقت»و خدمات پزشکی و مردمی و کوتاه سخن ، به درد مردم گوش فرا دادن جنابعالی، زبانزد همه می باشد .

در دوران نامزدی و تبلیغات ریاست جمهوری خود ، گرچه اندک اما در تجمع های خود با مردم این کشور ، وعده‌ ها و وعید هایی را به مردم و موکلان خود دادید و از جمله که به آن بخش گسترده ای از مردم که مایوس از خدمت شما و دولت های گذشته شده و شده اند !! احترام می‌گذارید و برای جلب رضایت آنان تلاش می‌کنید.
از آن جا که اینجانب تا کنون با شما دیداری نداشته اما تلاش های پزشکی شما را در دانشگاه و فرهنگستان علوم پزشکی ایران و نیز سازمان نظام پزشکی و وزارت بهداشت و درمان به عنوان یک همکار کوچک دنبال کرده و می کنم ، و از آنجا که یک پزشک فوق تخصص و برای نخستین بار بنظرم در تاریخ کهن ایران و نیز تحقیقا در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران ، به این جایگاه والا گام می نهد ، نخست به عنوان همکاری ارجمند و والا ، و سپس برای ملت بزرگ و بزرگ زاده ایران که به فرمایش آیة الله العظمی جوادی آملی که چندی پیش جهت پیام برای کنگره جهانی قرآن ، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی ایران ، در قم شرفیاب حضورشان شدیم ، به مناسبتی و در راستای ملت ایران اشاره نمودند :
از این رو اجازه دهید ، چند پیشنهاد اساسی خدمتتان عرضه بدارم :

سخنی برآمده از دل 
قول ها و وعده‌های ملی و استانی را که به مردم و موکلان خود دادید، «همه»را جمع آوری،تنظیم و فهرست و اعلام کرده و به طور ویژه و مستقل در دستور کار قرار بدهید و به آنان به شکل دوره‌ای گزارش فرمایید. مقتضای صدق و صفا،جز این نیست.

بیش از پیش آن جمعیت نجیب و ساکت اما ناراضی که سال‌هاست با صندوق رای قهر کرده اند و دیده نشده‌اند، را ببینید و تکریم کرده و به آنان اهتمام ورزید.
آنان مثل همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند، ولی نعمت و صاحب این سرزمین و کشورند.
باید حرف آنان شنیده شده و مطالباتشان پیگیری و تدبیر بشود.
این جمعیت پرشمار در گستره ای به وسعت ایران عزیز حضور دارند.
شناسایی و ارتباط مستمر و صمیمی با آنها و بررسی و تعیین و اولویت بندی نیازها و مطالبات شان کار دشواری در جهان امروز نیست.
کارگروه ویژه و مستقلی را برای ارتباط،شناخت،برآورد،پیگیری مطالبات و گزارش دوره‌ای به محضرشان تعیین کرده و حمایت نمایید.

سخنی برآمده از دل 

اگرجای شما بودم:

الف- سرآمدان علمی،فرهنگی و هنری کشور را برای یاری و مشاوره های تخصصی دعوت به همکاری می‌کردم.

چقدر زیبا و افتخارآمیز است که بزرگان علم و فرهنگ و هنر این مرز و بوم کهن ، زینت بخش حکمرانی ما باشند.

ب- با سران احزاب و جناح ها،بزرگان و معتمدان اقوام و مذاهب،اصحاب رسانه و نخبگان و المپیادی ها از طریق تشکیل کارگروه های ویژه و مستقل، به شکل منظم و مستمر ارتباط برقرار کرده و از دانش، تجارب و قدرت نفوذ آنان برای وفاق،همبستگی، وحدت و آشتی ملی و آبادی و آبادانی ایران عزیز بهره مند بشوید.

ج- از رقبای انتخاباتی خود دعوت به همکاری کرده و هریک را برای جایگاهی مناسب ، بر می گزیدم که از تجارب و دسترنج های آنان ، و نیز برنامه هایی که برای دولت آینده خود ، احتمالا طی چندین سال ، گردآورده اند، در دولت خود بهره می گرفتم.

بنظرم از آقای پور محمدی که در مناظره تا اندازه ای قدرت خویش را در برخی موارد ، بروز داد ، حتما استفاده می کردم.

از جناب قالیباف که سالها تجربه کار در جبهه های جنگ و نیروهای مسلح و جز این ها داشته و دارد ، بطور جلسات منظم ، در اداره کشور ، بهره می بردم.

از جناب دکتر جلیلی تقاضا می کردم که به عنوان مشاور عالی و یا هر جایگاهی که بتواند به کشور و ملت عزیز و نظام خدمت کند ، یاری می طلبیدم.

جناب شهردار آقای زاکانی را بیش از همه احترام گذاشته و ( او که می گفت می مانم و نمی گذارم شما رییس جمهور شوی ! ) احترام زائد الوصفی کرده و او را نیز به کار زار و خدمت به کشور ، فرا می خواندم

و از دکتر هاشمی نیز که همکار شما بشمار آمده و می تواند نیروی خوبی در کارهای راهبردی شما و دولت شما باشد ، کمال استفاده را می کردم.

و اگر هیچیک از این موارد را عزیزان نپذیرفتند ، جلسه و انجمنی ماهانه و یا کمتر و یا بیشتر را با این افراد قرار می دادم ، و کشور را با نظرات و دیدگاههای جمع ، و استفاده و مشورت ، به پیش می بردم.

سخنی برآمده از دل 
و مهمترین پیشنهاد من که در آغاز بدان می باید اشاره می کردم و به جهاتی در پایان عرایضم ، تقدیم شما می نمایم ، این است که پیش از مراسم رسمی سوگند خود ، با هماهنگی ! نزد همه این عزیزان می رفتم و اخلاص و دوستی و مراتب خدمتگزاری خود به کشور و نظام و مردم را به آنان عرضه داشته و هریک را در آغوش می گرفتم و دست کمک و همکاری را به آنان دراز می نمودم و تردید نداشته و ندارم که ضمن احترام به جایگاه و توانایی های هریک ، خود را در کنار آنان بشمار می آوردم ، که با این اقدام در حقیقت و در آغاز کار ، به یکی از سخنان و قول های خود که من خادم شما و این کشور و ملًت هستم ، عملا جامه عمل می پوشانیدم که تردید ندارم این اقدام موجب رضای الهی ، و رضای مردم ، و رهبر معظم انقلاب خواهد بود!!

سخنی برآمده از دل 

بدون تردید پشتیبانی رهبر معظًم انقلاب از شما ، که امروز با پیام تبریک خویش به شما ، نشان از رضایت قلبی از شما را داشته و دارد و در گذشته نیز بارها مورد عنایت ایشان قرار گرفته اید ، سرمایه گسترده ای است که می تواند ملتی بزرگ را با شما همراه سازد و نامی ماندگار از خود در خدمت به این ملت بزرگ از خود بجای گذارید.

توفیقات روز افزون شما و سایر خدمتگزاران به این مرز و بوم را از خداوند متعال و ولی نعمتمان حضرت ولی عصر عجًل الله تعالی فرجه الشریف را خواستارم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سخنی برآمده از دل  – EDHA" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سخنی برآمده از دل  – EDHA"، کلیک کنید.