بازداشت بیش از ۶۰۰ سارق و مالخر در کشور طی ۳ روز

بازداشت بیش از ۶۰۰ سارق و مالخر در کشور طی ۳ روز

فرجا معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی از دستگیری بیش از 600 سارق و سارق در اجرای مرحله اول طرح عملیاتی مبارزه با سرقت در کشور خبر داد.

به گزارش EDHA، محمدرضا اکبری فرماندار در تشریح جزئیات این خبر گفت: مرحله اول طرح مبارزه با سارقان در اماکن خصوصی و عمومی به مدت سه روز در ماه زمری امسال اجرا شد. بر آگاهی پلیس تمرکز کنید.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان در سطح کشور آغاز شد، گفت: در طول 40 ساعت تلاش پلیس آگاهی 587 سارق شناسایی و دستگیر شدند.

معاون مدیریت مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی انتظامی استان دفره تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده توسط پلیس، بیش از 830 سارق به سرقت های خود اعتراف کردند و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و قضایی شدند. اجساد در جریان تحقیقات معرفی شده اند. اقدامات قانونی

وی همچنین از دستگیری 37 کشاورز در این زمینه خبر داد و گفت: پلیس با افرادی که اقدام به فروش دارایی های مشکوک می کنند برخورد قاطع خواهد کرد و تحت هیچ شرایطی جلوی آنها را نخواهد گرفت.

اکبری خاطرنشان کرد: نکات زیادی برای جلوگیری از سرقت از فضاهای خصوصی و عمومی وجود دارد که مالکان می توانند با ساخت دستگاه های امنیتی مانند دزدگیر، دوربین مدار بسته با رعایت اصول ساخت و ساز مانند استفاده از راهروها انجام دهند ، و همچنین به هشدارهای پلیس در این زمینه توجه کنید.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت بیش از ۶۰۰ سارق و مالخر در کشور طی ۳ روز" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت بیش از ۶۰۰ سارق و مالخر در کشور طی ۳ روز"، کلیک کنید.