فعال بودن همه مراکز خدماتی پلیس راهور در روز یکشنبه هشتم تیرماه

فعال بودن همه مراکز خدماتی پلیس راهور در روز یکشنبه هشتم تیرماه

به گزارش خبرگزاری EDHA از سنندج، رئیس پلیس راهور استان گفت: نظر به اعلام تعطیلی ادارات با توجه به شرایط جوی حاکم بر کشور، کلیه مراکز خدمات رسان پلیس راهور استان کردستان در حوزه های اخذ آزمون رانندگی، شماره گذاری و صدور گواهینامه در روز یکشنبه مورخ هشتم تیر ماه در سطح استان فعال و به شهروندان محترم ارائه خدمت می نمایند.
این مقام انتظامی از شهروندان در خواست نمودند؛ با توجه به گرمی هوا، سعی نمایند مراجعات خود را در اول صبح داشته و به خاطر حفظ سلامتی خویش و همکاران بنده از تاخیر انداختن مراجعات خود به ساعات میانی روز پرهیز نمایند.

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعال بودن همه مراکز خدماتی پلیس راهور در روز یکشنبه هشتم تیرماه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعال بودن همه مراکز خدماتی پلیس راهور در روز یکشنبه هشتم تیرماه"، کلیک کنید.