آماده‌باش ۳۵۰ کارشناس عملیاتی اورژانس‌ در مراسم وداع با شهید اسماعیل هنیه

آماده‌باش ۳۵۰ کارشناس عملیاتی اورژانس‌ در مراسم وداع با شهید اسماعیل هنیه

رئیس اورژانس استان تهران از آماده سازی این سازمان در مراسم فاتحه مقاومت شهید اسماعیل هنیه خبر داد.

به گزارش آسانامحمد اسماعیل توکلی، دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس را به شهدای ملت قهرمان فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و ملت مقدس ایران تسلیت گفت در راستای اجرای مراسم تشییع و پیروزی این مجاهد، ناحیه مقاومت با حضور مردم اعلام کرد: قایق اورژانس استان تهران از صبح فردا در راه تشییع است. ، پنجشنبه 20 مرداد تا پایان مراسم.

وی با اشاره به آماده سازی ناوگان اورژانس افزود: 50 دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 70 دستگاه خودروی اختصاصی، یک دستگاه خودروی ارتباط رادیویی سیار، 20 دستگاه خودرو فرماندهی و 4 دستگاه خودروی پشتیبانی عملیاتی و دو درمانگاه سیار با بیش از 350 متخصص عملیاتی. این مراسم آماده خدمت رسانی است.

رئیس اورژانس استان تهران ادامه داد: دو فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای جت ثابت، مرکز کنترل بحران (EOC)، مرکز ارتباط اعزام و عملیات، پایگاه‌های اورژانس استان تهران، مراکز درمانی، آمبولانس‌های خصوصی و مدیران و مقام های ارشد. این سازمان در این مراسم در آماده باش کامل است.

توکلی گفت: شهروندان در صورت نیاز احتمالی به فوریت های پزشکی می توانند با شماره تلفن 115 تماس گرفته و یا به تیم های تعیین شده در این مراسم مراجعه کنند.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده‌باش ۳۵۰ کارشناس عملیاتی اورژانس‌ در مراسم وداع با شهید اسماعیل هنیه" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده‌باش ۳۵۰ کارشناس عملیاتی اورژانس‌ در مراسم وداع با شهید اسماعیل هنیه"، کلیک کنید.