یک پهپاد خاص برای سرک کشیدن به میدان نبرد / عکس

به گزارش EDHA، پهپاد RQ-11 Raven با وزن کمتر از ۲.۵ کیلوگرم و مداومت پروازی ۹۰ دقیقه، دارای یک دوربین Mantis i23 گیمبال شده EO/IR با نورافکن IR و تثبیت کننده دیجیتال است.

به نقل از روزیاتو، RQ-11B Raven با وزن حدود ۱.۹ کیلوگرم، استقامت پروازی ۶۰ تا ۹۰ دقیقه ای و شعاع عملیاتی موثر حدود ۱۰ کیلومتر دارد. این پهپاد روی زمین و در میدان نبرد مونتاژ شده و قطعات جداگانه آن در چیزی شبیه کوله پشتی نگهداری می شود. پس از آماده شدن برای پرواز، قبل از روشن شدن و پرتاب دستی، این پهپاد به لپ تاپ متصل می شود. RQ-11B Raven پس از اتمام ماموریت خود با خلبانی خودکار، در نقطه فرود از پیش تعریف شده فرود می آید.

یک پهپاد خاص برای سرک کشیدن به میدان نبرد / عکس

در تابستان ۲۰۱۵، دوربین جهت دار RQ-11B Raven با یک گیمبال چرخشی ۳۶۰ درجه جایگزین شد که نیاز به اپراتور برای مانور دادن با پهپاد برای عملیات پایش و نظارت را مرتفع می کرد. دوربین جدید همچنین دارای دو حالت است: یکی برای استفاده در روز و یک حالت مادون قرمز برای پرواز در شب.

۵۸۵۸

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک پهپاد خاص برای سرک کشیدن به میدان نبرد / عکس" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک پهپاد خاص برای سرک کشیدن به میدان نبرد / عکس"، کلیک کنید.