اداره‌های استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است

اداره‌های استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است

EDHA:

منصور شفروش رئیس سازمان مدیریت بحران استان اصفهان گفت: به دلیل افزایش نسبی دما و افزایش تابش فرابنفش، کیفیت هوا بدتر شده و کانون های گرد و غبار افزایش یافته و همچنین مشکلات و نابرابری ها در منطقه وجود دارد. ناشی از در معاونت مدیریت بحران استانداری اصفهان، جلسه معاونت انرژی در حوزه آب و برق مانند روزهای گذشته برگزار شد و در این جلسه مقرر شد با توجه به شرایط موجود، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ هفدهم و تاریخ هجدهم انجام می شود. در مرداد ماه ادارات کل استان ها، بانک ها، شهرداری ها و مراکز آموزشی تعطیل و از راه دور کار می کنند.

رعایت بهداشت فردی، کاهش زمان حضور در هوای آزاد و تابش مستقیم نور خورشید، کاهش رفت و آمد در شهر و استفاده بهتر از برق و آب در این ایام ضروری است.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت، به مناسبت روز کاهش ساعت کاری مراکز دولتی در استان اصفهان، بر اساس تصمیم دولت، فعالیت مراکز دولتی در 15 استان کشور آغاز می شود. کشور . سه شنبه 16 مرداد از ساعت 18 الی 22.

با توجه به افزایش دمای هوا و تداوم دما، فعالیت کلیه مراکز دولتی و بانکی در 15 استان کشور (به استثنای مراکز خدماتی کمکی و اورژانسی) در راستای حفظ سلامت شهروندان و مدیریت مصرف انرژی. ) سه شنبه 16 مرداد از ساعت 6 صبح الی 22 تعطیل خواهد بود.

همچنین دورکاری مانعی برای کارکنانی که به دلیل شرایط فیزیکی نمی توانند در محل کار حضور یابند، نیست.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اداره‌های استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اداره‌های استان اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است"، کلیک کنید.