چاپ یک میلیون و۵۰۰ هزار گذرنامه از اول محرم تا کنون

چاپ یک میلیون و۵۰۰ هزار گذرنامه از اول محرم تا کنون

فرمانده انتظامی کشور گفت: از روز اول محرم تاکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار گذرنامه حج و اقاف چاپ شده است.

به گزارش EDHA، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه اربعین حسینی که در مرز مهران برپا شده است، گفت: حمایت، همکاری و استقبال مردم در ارائه گذرنامه زائران یعنی طرح سفر درب منزل به شدت افزایش یافته است. از این رو بیش از 1.5 میلیون گذرنامه در ماه محرم از اول چاپ شده است.

وی با اشاره به افزایش تردد در مرز مهران گفت: از روز اول صفره تا کنون 30 درصد افزایش تردد زائران در بندر مهران داشته است، به این ترتیب پیش بینی ها در خصوص افزایش تردد زائران انجام شده است. زائران زائران به حقیقت پیوسته اند.

فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها تردد از مرزهای اربعین از پنج میلیون نفر فراتر می رود و پلیس شبانه روز آماده خدمت رسانی به زائران اربعین است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود درباره سفر زائران اربعین حسینی گفت: زائران عزیزی که قصد عزیمت با خودروی شخصی به پایانه مرزی را دارند انشاالله از عجله و خستگی خودداری کنند. با فکر و سلامت به مرزهای اربعین برسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار رادان در پایان به زائران اربعین حسینی دستور داد: با توجه به گرمای شدید هوا و توقف خودروهای زائران در پارکینگ ها، از آنها تقاضا دارم از نگهداری شعله و اسپری خودداری کنند. یا از دیدن حوادث ناگوار ضد تعریق در داخل خودرو خودداری کنید.

پایان خبر EDHA

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چاپ یک میلیون و۵۰۰ هزار گذرنامه از اول محرم تا کنون" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چاپ یک میلیون و۵۰۰ هزار گذرنامه از اول محرم تا کنون"، کلیک کنید.