جمع‌آوری و دستگیری ۱۲۰ معتاد متجاهر و موادفروش در جنوب تهران

جمع‌آوری و دستگیری ۱۲۰ معتاد متجاهر و موادفروش در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهر صفا از دستگیری 120 معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش EDHA، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درخواست و درخواست مردم در حوزه تامین اجتماعی جمع آوری معتادان متجاهر و پاکسازی حضور آنها در اماکن عمومی و اماکن تفریحی است. . نماینده این گروه از مردم در شهر ری، پلیس این شهرستان طرح پاکسازی و دستگیری معتادان و فروشندگان مواد مخدر را در 48 ساعت گذشته اجرا کرد.

وی با اشاره به تداوم این طرح ها تصریح کرد: تجمع این گروه قطعا کاهش سرقت را به دنبال خواهد داشت، زیرا تحقیقات نشان می دهد معتادان در بسیاری از جرایم و آسیب ها از جمله سرقت و مزاحمت های خانوادگی دست دارند . باید به این نکته توجه کنیم که وجود داروخانه ها یا خرده فروشان در محله خطری جدی برای امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان خردسالمان است که نباید نسبت به آن بی تفاوت باشیم.

طرهانی ادامه داد: در 48 ساعت گذشته 80 معتاد متجاهر، 40 فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر و بیش از سه کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان کشف شد. معتادان به مراکز بازپروری و خرده فروشان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با تشریح اینکه تمامی دستگاه های مرتبط با توجه به جمع آوری معتادان متجاهر که موجب هرج و مرج در اقشار مختلف جامعه می شود باید در این زمینه تلاش بیشتری کنند و گفت: جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر به ویژه کاهش سرقت را به همراه خواهد داشت. . سرقت خرد امکان پذیر است زیرا خانواده این افراد و عموم مردم از ولگردی، گدایی و سایر آسیب های گروه ناراضی هستند. پیشگیری مهمترین اصل در مبارزه با پدیده مخرب اعتیاد است از این رو پلیس به مقوله آموزش شهروندان توجه ویژه ای داشته و همواره به آموزش اقشار مختلف جامعه توجه ویژه ای خواهد داشت تا علاوه بر آن برای تحقق میراث مشاغل

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جمع‌آوری و دستگیری ۱۲۰ معتاد متجاهر و موادفروش در جنوب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جمع‌آوری و دستگیری ۱۲۰ معتاد متجاهر و موادفروش در جنوب تهران"، کلیک کنید.