۲۵ هزار نفر برای حضور در اربعین از استان سمنان نام نویسی کردند

۲۵ هزار نفر برای حضور در اربعین از استان سمنان نام نویسی کردند

به گزارش خبرگزاری EDHA استان سمنان ، وی افزود :شاهرود با هشت هزار و ۱۰۳ نفر بیشترین زائر استان سمنان را دارد و سمنان هفت هزار و ۵۵۸ زائر، دامغان چهار هزار و ۱۱۸ نفر و گرمسار یک هزار و ۵۶۵ نفر را به اربعین امسال اعزام می کنند.

همچنین بیش از ۸۰ درصد از زائران استان سمنان، مرز مهران را برای عبور و حضور در کشور عراق انتخاب کرده‌اند. 

افرادی که در سامانه سماح وجه را واریز کنند، مورد ثبت نام نهایی قرار خواهند گرفت و تقریبا دو سوم داوطلبان حضور در اربعین امسال از مرز مهران و مابقی از شلمچه، خسروی و مرز هوایی و چذابه و تمرچین و … سفر خود را ادامه خواهند داد. 

 ۵۰درصداز زائران اربعین حسینی استان سمنان با اتوبوس سفر خواهند کرد و خودروی شخصی بعد از اتوبوس بیشترین متقاضی را در بین زائران استان دارد و بعد از آن هواپیما، تاکسی و مینی بوس خواهد بود. 

سه نوع بسته بیمه ای نیز در زمان نام نویسی اربعین وجود دارد که زائران باید یکی از انتخاب کنند، بسته های اول و سوم با ۹۰ درصد بیشترین استقبال را در بین زائران داشتند.

تعداد ثبت نام بر اساس تاریخ درخواستی نیز از سامانه قابل استحصال است، لذا روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم مرداد ماه بیشترین میزان متقاضی را برای اعزام زائران استان به خود اختصاص داده است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲۵ هزار نفر برای حضور در اربعین از استان سمنان نام نویسی کردند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲۵ هزار نفر برای حضور در اربعین از استان سمنان نام نویسی کردند"، کلیک کنید.